بایننس برای کمک 10 میلیون دلاری اوکراین ، سایت تامین مالی جمعی را راه اندازی کرد.

photo_2022-02-28_19-38-21

علیرغم اینکه بحران روسیه و اوکراین وضعیت اسفناکی را ایجاد کرده است، جمع آوری کنندگان کمک مالی در سراسر جهان دست خود را برای اوکراین دراز می کنند. اخیرا، صرافی بایننس، 10 میلیون دلار کمک به اوکراین برای کمک به بحران انسانی این کشور اعلام کرد. صرافی این مبلغ را از طریق بنیاد خیریه بایننس خود اهدا خواهد کرد.
تمرکز ما بر ارائه پشتیبانی روی زمین از طریق خیریه و همکاری است.@BinanceBCF همچنین صندوق امداد اضطراری اوکراین را برای ارائه کمک های اضطراری از طریق تامین مالی کریپتو راه اندازی کرد.
این کمک مالی بین سازمان‌های غیرانتفاعی بزرگ و سازمان‌های بین‌دولتی مانند یونیسف، آژانس پناهندگان سازمان ملل، کمیسون های عالی پناهندگان سازمان ملل و افراد نیازمند تقسیم خواهد شد. علاوه بر این، این کمک مالی به افراد آواره در اوکراین و همچنین سایر کشورهای همسایه کمک خواهد کرد.
بایننس با تمرکز بیشتر بر کمک های مالی، یک سایت سرمایه گذاری جمعی با رمزارز اول – صندوق امداد اضطراری اوکراین را به عنوان کمک اضطراری به پناهندگان راه اندازی کرده است. در اینجا، مردم در سرتاسر جهان می‌توانند ارز دیجیتال را برای تهیه غذا، سوخت و سایر لوازم اضطراری برای پناهندگان اهدا کنند.

با این حال، بسیاری از گروه‌های پناهنده محلی فعالانه به شهروندان برای عبور از مرز کمک می‌کنند. این گروه ها همچنین با تیم Binance همکاری می کنند.

Related Posts

Leave a comment