بنیاد لونا پرداخت غرامت را برای کاربران UST اعلام می کند.

photo_2022-05-16_15-56-50

بنیاد Luna Guard (LFG)، یک سازمان غیرانتفاعی که به طور خاص برای حمایت از Terra Ecosystem ایجاد شده است، جزئیات مربوط به سقوط اخیر پروژه را افشا کرده و دارندگان UST را از غرامت قریب الوقوع مطلع کرده است.
همانطور که مشخص شد، اولین کسانی که در صف دریافت غرامت هستند، کوچکترین دارندگان استیبل کوین بدنام خواهند بود.

10/ بنیاد به دنبال استفاده از دارایی‌های باقی‌مانده خود برای جبران خسارات به کاربران باقی‌مانده از UST، یعنی کوچکترین دارندگان است.

ما هنوز در حال بحث از طریق روش های مختلف توزیع هستیم، به روز رسانی هایی که به زودی دنبال می شوند.
قبل از مطالعه دقیق اعلامیه اخیر، شایان ذکر است که LFG اپراتور و سازنده پروتکل UST Reserve است. UST Reserve یک ذخیره دارایی غیرمتمرکز دائمی برای اعضای جامعه Terra است.
ارزش تخمینی تمام ذخایر بنیاد در حال حاضر حدود 82 میلیون دلار است. با مقایسه این اعداد با داده های هفته گذشته ارائه شده توسط LFG، می توان تقریباً محاسبه کرد که ذخایر بنیاد 97.4٪ کاهش یافته است!

علیرغم تعدادی از برنامه‌های منتشر شده در طول هفته توسط LFG، اکوسیستم Terra و Do Kwon، خود بنیانگذار و مدیرعامل، «دیوانه‌ها» و به طور کلی دنیای رمزارز احساسات متفاوتی درباره آینده پروژه دارند. اما احساسات بیشتر منفی است.

البته از یک طرف، پوشش گسترده مشکل و هشدار دادن به علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در مورد خطراتی که ممکن است در انتظار شما باشد، مهم است. از سوی دیگر، پروژه اکنون تحت فشار بسیار زیادی است و به نفع آنهاست که اگر تمیز نیست، حداقل بدون از دست دادن چهره، از این وضعیت خارج شوند.

Related Posts