هسته بیت کوین به روز رسانی اصلی را برای آزمایش رونمایی کرد.

photo_2023-11-04_10-18-40

پروژه Bitcoin Core یک نامزد انتشار جدید برای نرم افزار اصلی خود، v26.0rc2 معرفی می کند و از جامعه جهانی ارزهای دیجیتال برای مشارکت در آزمایش و اصلاح دعوت می کند.

پروژه Bitcoin Core در دسترس بودن یک کاندید انتشار جدید به نام v26.0rc2 را برای آزمایش جامعه ارزهای دیجیتال اعلام کرده است.

مشارکت جامعه در این مرحله آزمایشی بسیار مهم است زیرا به رفع هرگونه نقص احتمالی قبل از انتشار گسترده به‌روزرسانی کمک می‌کند.

قبل از v26.0rc2، بیت کوین Core 24.2 و 25.1 به ترتیب در 26 و 19 اکتبر منتشر شد.

این نسخه ها پیشرفت ها و پیشرفت هایی را ارائه کردند که استحکام شبکه را بیشتر تقویت کرد.

جدیدترین نسخه، v26.0، شامل پشتیبانی آزمایشی از پروتکل انتقال v2 با هدف تقویت امنیت از طریق ارتباطات همتایان رمزگذاری شده است، تلاشی که از پیشنهاد 324 بهبود بیت کوین (BIP324) به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است.

مانند نسخه های قبلی، توسعه دهندگان آزمایش و گزارش هر گونه مشکل را از طریق ردیاب مشکل GitHub پروژه تشویق می کنند.

این پروژه با نسخه‌های جدید پیش می‌رود، اما امسال شاهد تغییرات قابل توجهی نیز بوده است. Dhruvkaran Mehta، یکی از مشارکت کنندگان برجسته پروژه Bitcoin Core، در ماه آوریل برای کشف یک استارت آپ جدید مرتبط با بیت کوین کنار رفت. کار او در بهبود پروتکل P2P بیت کوین مؤثر بود و شبکه را در برابر نظارت و حملات از طریق BIP324 مقاوم تر کرد.

بیت کوین Core همچنان به ترکیبی از داوطلبان پولی و کسانی که از طریق کمک های مالی از سازمان ها و شرکت های مختلف علاقه مند به حمایت از توسعه بیت کوین هستند، وابسته است.

منبع : U.TODAY

Related Posts

Leave a comment