زنجیره جانبی XRP Ledger از پیشرفت حاکمیتی رونمایی می کند.

image_2023-11-14_10-53-05

Xahau، اولین زنجیره جانبی پروتکل XRP Ledger، جهش بزرگی در حوزه مدیریت داشته است. پورتال بازی حکومتی برای شبکه Xahau توسط Bithomp راه اندازی شده است. کاوشگر XRP Ledger، Bithomp، یک پلتفرم ایجاد کرده است که چشم انداز بازی حکومتی Xahau را با همه شرکت کنندگان و فعالیت های آن ترسیم می کند.

پیش از راه‌اندازی، Xahau مکانیزم حاکمیت انقلابی خود را با نام «Governance Game» ارائه کرد که توزیع توکن را کنترل می‌کند، به کاربران فعال پاداش می‌دهد و دوام شبکه را تضمین می‌کند. مربوط به XRP Ledger Xahau Governance Game رونمایی شد: جزئیات بازی حاکمیت تضمین می‌کند که هر عضو یا اعتباردهنده در شکل‌دهی به پیشرفت‌ها در اکوسیستم Xahau حرفی برای گفتن دارد. با مجموع 20 کرسی، هر کدام رای خود را دارند.
برخی از صندلی‌ها نشان‌دهنده اعتبارسنجی‌های فردی (سطح 1)، در حالی که برخی دیگر نشان‌دهنده گروهی از اعتبارسنجی‌ها (سطح 2) هستند. بازی حکومتی Xahau را می توان با یک نهاد تصمیم گیری مقایسه کرد که از مکانیزم رای گیری استفاده می کند، شبیه به DAO (سازمان خودمختار غیرمتمرکز) که بر اساس اجماع اعضای خود تصمیم می گیرد.
گیت هاب مدت کوتاهی پس از راه اندازی Xahau اعلام کرد که پشتیبانی از شبکه Xahau را در کیف پول و DEX خود در 15 نوامبر آغاز خواهد کرد.

Related Posts

Leave a comment