توسعه دهندگان هسته اتریوم 12 آوریل را برای هارد فورک شانگهای تعیین کردند.

IMG_20230317_125151_212

به‌روزرسانی، برداشت‌های سهامدار ETH در Beacon Chain را فعال می‌کند و انتقال اتریوم به یک توافق PoS را تکمیل می‌کند.تاریخ هدف برای هارد فورک موردانتظار شانگهای در اتریوم اکنون تعیین شده است: 12 آوریل. توسعه دهندگان هسته اتریوم خبر فوری هدف را در تاریخ 16 مارس تأیید کردند.ارتقاء شبکه اصلی شانگهای دارای پنج پیشنهاد بهبود اتریوم است، از جمله EIP-4985، که اتر مستقر را فعال می کند. برداشت در Beacon Chain، تکمیل گذار اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام (PoS) است.تاریخ به روز رسانی 12 آوریل توسط توسعه دهندگان در GitHub تأیید خواهد شد.  

اعتبارسنجی‌ها به‌طور خودکار در فواصل زمانی دوره‌ای در آدرس‌های برداشت پاداش دریافت می‌کنند. علاوه بر این، سهامداران می توانند به طور کامل از موقعیت ها خارج شوند و تعادل کامل خود را بازیابند.بر اساس Etherscan، قرارداد هوشمند Ethereum PoS بیش از 17.6 میلیون ETH به ارزش نزدیک به 29.4 میلیارد دلارجذب کرده است. این ارتقا می‌تواند در کوتاه‌مدت باعث فروش شود.انتقال به PoS به طور رسمی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ با ادغام آغاز شد، یک نقطه عطف مهم برای اتریوم که ماینرها را با اعتباردهنده‌ها جایگزین کرد و اشتراک ETH را به‌عنوان جزء کلیدی شبکه معرفی کرد.  

 تغییر به اجماع PoS می تواند پیامدهای نظارتی برای ETH و فضای رمزنگاری داشته باشد. در سپتامبر 2022، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، پیشنهاد کرد که انتقال بلاک چین ممکن است ETH را تحت رادار تنظیم‌کننده‌ها قرار دهد.

 

Related Posts

Leave a comment