موجودی نهنگ های بیت کوین (BTC) به بالاترین حد سالانه خود می رسد.

photo_2023-11-19_11-33-23

آدرس هایی که بیش از یک سال بیت کوین را نگه داشته اند، از لحاظ تاریخی پیش بینی کننده پیشرفت چرخه بیت کوین بوده اند.
استارت‌آپ تحلیلی درون زنجیره‌ای IntoTheBlock یک نقطه عطف مهم را توسط نهنگ‌های بیت‌کوین گزارش می‌دهد. میزان بیت کوین توسط آدرس هایی با بیش از 1000 بیت کوین در سال 2023 به بالاترین حد خود رسیده است.
طبق گزارش IntoTheBlock، موجودی آدرس‌هایی با بیش از 1000 بیت کوین در این هفته به بالاترین سطح سالانه خود رسیده است.پس از فروپاشی Alameda و Genesis، مقدار بیت کوین در اختیار این دارندگان بزرگ به شدت کاهش یافت.
نهادهای با این اندازه از سال 2023 به طور پیوسته در حال افزایش بوده اند و دارایی آنها در این هفته به 7.67 میلیون بیت کوین به ارزش 275 میلیارد دلار رسیده است.
به گفته IntoTheBlock، اندازه این دارایی ها نشان می دهد که مؤسسات بزرگ بیت کوین شاهد افزایش تقاضا هستند و در موقعیت قوی قرار دارند.

علاوه بر این، مقدار بیت کوین در اختیار سرمایه گذاران بلندمدت در این هفته به بالاترین حد خود رسیده است.آدرس هایی که بیت کوین را برای بیش از یک سال نگه داشته اند، از لحاظ تاریخی پیش بینی کننده پیشرفت چرخه بیت کوین بوده اند. این به این دلیل است که دارندگان بیت کوین تمایل دارند که دارایی بیت کوین خود را در طول بازارهای نزولی و در شروع بازارهای صعودی افزایش دهند و آنها را نزدیک به بالاترین رکوردهای قبلی کاهش دهند.

بر اساس گزارش IntoTheBlock، افزایش تراز سهامداران ممکن است نشان دهنده این باشد که سرمایه گذاران به طور کلی انتظار دارند بیت کوین صعود کند.
بیت کوین روز پنج شنبه به 38000 دلار نزدیک شد و پس از افت و کاهش اندک در 24 ساعت گذشته در 36459 دلار معامله شد. در یک پست وبلاگی، IntoTheBlock اشاره کرد که داده‌های بازار آتی ممکن است نشان دهد که نهادهای آمریکایی در میان محرک‌های کلیدی صعود بیت‌کوین بوده‌اند.

منبع :u.today

Related Posts

Leave a comment