شرکت Bitmain غول استخراج بیت کوین حقوق کارمندان خود را متوقف کرد.

photo_2023-10-09_10-43-03

به گفته کالین وو، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس چینی، Bitmain، بزرگترین تولیدکننده ماشین‌های استخراج بیت‌کوین، پرداخت بخشی از حقوق ماه سپتامبر کارکنان خود را به حالت تعلیق درآورد.
این تصمیم با توجه به جریان نقدی عملیاتی منفی شرکت در این ماه اتخاذ شد.
Bitmain در 3 اکتبر اخطاریه ای مبنی بر تعلیق بخشی از حقوق ماه سپتامبر به دلیل چالش های مالی این شرکت صادر کرد. این پس از نمایش این شرکت از جدیدترین دستگاه استخراج S21 خود در کنفرانس اخیر در هنگ کنگ صورت می گیرد. جیهان وو تبلیغات غول پیکر استخراج را ترک می‌کند با این حال، با بازپرداخت دستمزدهای سپتامبر توسط Bitmain در 7 اکتبر، وضعیت به سرعت حل شد. تمام حقوق اولیه طبق برنامه در 30 سپتامبر پرداخت شد. سایر فعالیت های Bitmain در ماه های اخیر، Bitmain در جبهه تجاری فعال بوده است.
در 22 سپتامبر، Core Scientific ماینر ورشکسته بیت کوین اعلام کرد که قصد دارد 27000 سرور Bitmain را به مبلغ 77 میلیون دلار خریداری کند. به عنوان بخشی از این معامله، بیت مین قرار است 53.9 میلیون دلار سهام مشترک CORZQ دریافت کند. علاوه بر این، در حالی که Core Scientific در حال انجام مراحل فصل 11 خود است، پیش بینی می شود که Bitmain 54 میلیون دلار از سهام ماینر را به دست آورد.

Related Posts

Leave a comment