سیگنال های خالق باندهای بولینگر افزایش بیت کوین را نشان می دهد؛ آیا 30 هزار دلار بعدی است؟

image_2023-09-30_122715559

با نزدیک شدن به ماه اکتبر، اندیکاتور های تکنیکال بیت کوین به سبز شدن ادامه می دهند که نشان دهنده صعود بیشتر است.
با نزدیک شدن به پایان ماه سپتامبر، علاقه مندان به بیت کوین به روندهای صعودی بالقوه چشم دوخته اند که نشانه هایی به سمت یک مسیر مثبت است.ارزدیجیتال پیشرو در حال حاضر یک شمع صعودی را در این ماه به نمایش گذاشته است که در صورت بسته شدن شمع در رنگ سبز، احتمال ادامه این روند تا اکتبر را پیشنهاد می کند.

تغییر روند بیت کوین
در میان این تحولات، کهنه کار بازار، جان بولینگر، خالق شاخص بازار پرکاربرد Bollinger Bands، بینش خود را در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت. در توییتی، این مرد 73 ساله خاطرنشان کرد که در تاریخ 11/12 سپتامبر در باند پایین بولینگر، یک معکوس دو میله ای برای BTCUSDشکل گرفته که به اعتقاد او یک عامل فنی بسیار مهم است.

علاوه بر باندهای بولینگر، سایر اصول بنیادی بیت کوین نیز در حال جابجایی هستند. متیو هیلند، تحلیلگر کریپتو، در توییت روز جمعه خاطرنشان کرد که باندهای بولینگر دو هفته ای بیت کوین به کمترین سطح خود از سال 2015 رسیده است و در حال حاضر فشرده ترین باندهای ثبت شده تا کنون هستند.

از نظر تاریخی، هنگامی که چنین فشارهای شدیدی رخ می دهد، اغلب با حرکت های انفجاری قیمت دنبال می شود که بسیاری را غافلگیر می کند. هیلند همچنین اشاره کرد که از نزدیک پهنای باند بولینگر هفتگی را زیر نظر داشته است که به طور قابل توجهی نیز کاهش یافته است.

علائم مثبت در عملکرد بیت کوین
فراتر از باندهای بولینگر، عملکرد کلی بیت کوین علائم مثبتی را نشان داده است. گرت ون لاگن، تحلیلگر کریپتو، یک متقاطع صعودی مهم در میانگین متحرک بیت کوین را برجسته کرد. او از طریق توییتی در روز پنجشنبه اشاره کرد که میانگین متحرک 200 روزه (SMA) از SMA 200 هفته ای عبور کرده است که به عنوان یک سیگنال صعودی تلقی می شود. این به دنبال یک متقاطع صعودی است که در ژوئن رخ داد که شامل میانگین‌های متحرک نمایی سریع‌تر روزانه 200 و هفتگی 200 (EMAs) بود.

با این حال، ترکیب این شاخص‌های فنی و نظرات کارشناسان، خوش‌بینی مجددی را به بازار بیت‌کوین آورده است که نشان‌دهنده پتانسیل افزایش صعودی است.

Related Posts

Leave a comment