پیدا شدن بلوک نامعتبر در بلاک چین بیت کوین‼️

photo_2023-09-28_09-30-18

شرکت Marathon Digital Holdings به دلیل ناهنجاری سفارش تراکنش، بلوک نامعتبر در بلاک چین بیت کوین استخراج کرده است
چرا این اتفاق افتاد بی اعتباری بلوک ناشی از چیزی است که به عنوان “مسئله سفارش تراکنش” شناخته می شود، جایی که تراکنش های درون بلوک به ترتیب درستی نبودند. ابزار موریا استخراج بیت کوین مرتبط تتر نشان داده شده توسط پائولو آردوینو به طور خاص، تراکنش A سعی کرد ورودی تراکنش B را خرج کند، اما تراکنش B پس از تراکنش A در بلوک گنجانده شد و بلوک را نامعتبر کرد. BitMEX Research مشخصات فنی بلوک نامعتبر را تشریح کرد و بینش جامعی در مورد ناهنجاری های مشاهده شده در ارتفاع بلوک 809478 ارائه کرد.
نمونه‌های گذشته شامل شرکت‌های قابل‌توجهی مانند Bitmain می‌شود که به دلیل یک بلوک بیت‌کوین نامعتبر در ژوئن ۲۰۱۹، تقریباً ۱۵۰,۰۰۰ دلار از دست دادند. این بلوک پس از استخراج توسط شبکه بیت‌کوین رد شد و منجر به لغو پاداش ۱۲.۵ BTC، معادل ۱۴۶,۲۰۰ دلار شد. زمانی که ماینر در نظر گرفته شده بود.
منابع اختصاص داده شده برای استخراج بلوک نیز از بین رفت. حادثه دیگری در آوریل 2023 باعث شد که F2Pool یک بلوک بیت کوین نامعتبر را در ارتفاع 783426 تولید کند. تحقیقات BitMEX تاکید کرد که بلوک نامعتبر ممکن است ناشی از عملیات امضای بد باشد، اما دلیل آن را تأیید نکرد.

Related Posts

Leave a comment