بیت کوین Core 27.0 به تازگی منتشر شد.

photo_2024-04-18_11-25-45

نسخه جدید Bitcoin Core، مشتری نرم افزاری برای گره بیتکوین ، شامل تعداد تغییرات عملکرد، شبکه و P2P است
ارتقاء بیت کوین Core v27.0 تغییرات قابل توجهی را در عملکرد بزرگترین بلاک چین ایجاد می کند و برخی از عناصر نرم افزاری نامربوط را از پایگاه کد آن حذف می کند.

آخرین به روز رسانی هسته بیت کوین قبل از هاوینگ تمام شد: چه چیزی تغییر کرد؟
Bitcoin Core v27، جدیدترین نسخه نرم افزار مشتری گره بیت کوین، در مخزن گیت هاب بیتکوین منتشر شده است. نسخه جدید آخرین نسخه ای است که قبل از نیمه چهارم منتشر می شود و انتشار بیت کوین را به 3125 بیت کوین در هر بلوک کاهش می دهد.

از نظر شبکه بین عنصر بلاک چین، انتقال BIP324 v2 به طور پیش فرض تبدیل می شود. تکرار قبلی یا ورژن 1 فقط در صورت خرابی نسخه 2 استفاده خواهد شد.

سپس، توسعه‌دهندگان فرصت‌های ممپول بیت‌کوین (BTC) را افزایش دادند و تصمیم گرفتند به دلایل امنیتی، پشتیبانی از امضای خارجی در ویندوز را کنار بگذارند.

انتشار توسط 63 عضو Core بیت کوین، از جمله Hennadii Stepanov، Jameson Lopp، Luke Dashjr، Peter Todd و Pieter Wuille منتشر شده است.

در همین حال، قیمت بیت کوین (BTC) 60000 دلار را به عنوان سطح جدیدی برای کاهش آن هدف قرار داده است. پس از از دست دادن 11 درصد در هفت روز، به پایین ترین سطح هفت هفته ای رسید.

افت قیمت بیت کوین (BTC) با ثبت پایین ترین سطح روزانه در 60,120 دلار، باعث انحلال بیش از 70 میلیون دلار شد و 24 میلیون دلار در یک ساعت گذشته پاک شد.

منبع : U.TODAY

Related Posts

Leave a comment