با وجود تحولات جدید در دعوی حقوقی ریپل، ارزش XRP 10٪ افزایش می یابد.

photo_2022-02-26_20-28-15

همانطور که در CoinMarketCap مشاهده شد، قیمت XRP در 24 ساعت گذشته تقریباً 10٪ افزایش یافته است. XRP پس از سقوط به 0.62 دلار در طول فروش بازار در 24 فوریه، نزدیک به 27 درصد افزایش یافته است. افزایش خوش بینی سرمایه گذاران در میان آخرین به روز رسانی ها در دادخواست SEC در کنار بهبود گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال ممکن است به افزایش اخیر قیمت کمک کرده باشد.
XRP بزرگترین شمع سبز خود را در سه روز گذشته در 25 فوریه دید که نزدیک به 15% افزایش یافت. توکن فرامرزی صعود خود را بیشتر کرد و قبل از یک عقب نشینی جزئی، به بالاترین حد روزانه 0.797 دلار در 26 فوریه رسید. با توجه به CoinMarketCap، XRP در حال حاضر با قیمت 0.764 دلار معامله می‌شود و از نظر ارزش بازار در رتبه ششم ارزهای دیجیتال بزرگ قرار می‌گیرد و کاردانو و سولانا را به ترتیب در رتبه‌های هفتم و هشتم قرار می‌دهند.
در به روز رسانی های اخیر که توسط وکیل مدافع جیمز کی فیلان با جامعه XRP به اشتراک گذاشته شده است، ریپل و متهمان فردی مخالفت خود را با پیشنهاد SEC برای بازنگری جزئی و شفاف سازی حکم DPP قاضی نتبرن اعلام کرده اند. ریپل می‌گوید که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با آخرین اقدام خود به‌دنبال یک «دوباره» است.
جرمی هوگان، وکیل دادگستری، شریک Hogan & Hogan، معتقد است که اقدام اخیر ریپل ممکن است “سخت ترین ضربه کوتاه” در SEC باشد. در تلاش ناموفق قبلی SEC، قاضی منطقه تورس، به ترتیب یک کلمه، درخواست SEC برای ارسال یک پاسخ sur-sur-sur-ply در حمایت از درخواست خود برای ضربه زدن به دفاع اعلان منصفانه ریپل را رد کرد.

Related Posts

Leave a comment