خروجی بیت‌کوین از صرافی به بالاترین حد یک ماهه رسیده است.

IMG_20230611_111704_401

در بحبوحه سرکوب SEC، بازار آلت کوین با رکود بزرگی روبرو شده است در حالی که خروج ارز بیت کوین افزایش یافته است که نشان دهنده حرکت صعودی است.

سرکوب قانونی ارزهای دیجیتال توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) موجی از شوک را در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است که منجر به رکود قابل توجهی شده است. ارزهای دیجیتال عمده، از جمله MATIC، کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) Polygon، ضررهای دو رقمی را تجربه کردند، در حالی که کاهش بیت کوین در مقایسه با همتایان آلتکوین آن نسبتاً اندک بود.

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای Glassnode، حجم خروجی صرافی بیت‌کوین (7d MA) به 39,781,339.94 دلار به بالاترین سطح یک ماهه رسیده است. این رقم از بالاترین سطح یک ماهه قبلی یعنی 39,556,958.79 دلار که در 9 ژوئن 2023 ثبت شده بود فراتر رفت. اصطلاح “خروج صرافی” به کل مقدار بیت کوینی اشاره دارد که از کیف پول های صرافی متمرکز برداشت می شود.

این روند به دنبال موج اخیر کاربرانی است که دارایی‌های رمزنگاری خود را از صرافی‌ها دور می‌کنند، که با اقدامات قانونی SEC مواجه شده‌اند. همانطور که قبلاً در CoinGape گزارش شد، آژانس فدرال شکایتی علیه Coinbase و صرافی بایننس، دو بازیگر برجسته در صنعت کریپتو تنظیم کرد.به طور معمول، سرمایه گذاران بیت کوین خود را از صرافی ها خارج می کنند تا آنها را برای مدت طولانی در کیف پول های خارج از سایت نگه دارند. این رفتار منجر به کمبود عرضه می شود، به ویژه با توجه به تقاضای رو به رشد برای بیت کوین. بنابراین، به طور کلی به نظر می رسد که یک سیگنال صعودی برای دارایی کریپتو است زیرا فشار فروش بر BTC نیز به تدریج کاهش می یابد.

برخلاف آشفتگی بازار، داده‌های اخیر نشان می‌دهد که دارندگان بیت‌کوین، که ترجیح می‌دهند به جای کسب سود سریع، دارایی را حفظ کنند، مصمم باقی مانده‌اند. داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاران به انباشت بیت کوین با نرخ 37400 توکن در ماه ادامه می‌دهند. این انباشت نشان دهنده اعتقاد قوی به ارزش و پتانسیل بلندمدت بیت کوین است.

تا زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت‌کوین با 25627 دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده کاهش 4 درصدی در 24 ساعت گذشته است. در مقایسه، کریپتوکارنسی پرچمدار طی هفت روز گذشته افت 5.67 درصدی را تجربه کرد.

Related Posts

Leave a comment