نهنگ‌های بیت‌کوین (BTC) در هر نزول به انباشتگی ادامه می‌دهند.

IMG_20230612_092848_467

سلطه بیت کوین در بازار به 50 درصد نزدیکتر شده است زیرا آلت کوین ها در هفته گذشته پس از شکایت های SEC به شدت اصلاح شدند.

بزرگترین ارز دیجیتال جهان بیت کوین (BTC) در حالی که وارد مرحله یکپارچگی قوی می شود، به معامله زیر 26000 دلار ادامه می دهد. با این حال، داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌های بیت‌کوین (BTC) در هر فرورفتگی به انباشته شدن ادامه می‌دهند.

 طبق گزارش Santiment، نهنگ های بیت کوین در میان اصلاح قیمت اخیر 10 درصد در چند هفته گذشته، نزدیک به 60000 بیت کوین انباشته شده اند.از سوی دیگر، تسلط بر بازار بیت کوین نیز به 50 درصد نزدیک شده است. این اتفاق در بحبوحه سقوط اخیر قیمت آلتکوین ها در هفته گذشته و پس از اقدام بلندپایه SEC رخ می دهد. برای اولین بار از آوریل 2021، تسلط بیت کوین (BTC) در بازار به 50٪ رسید.

 تسلط بیت کوین معمولاً به بالای 50 درصد می رسد که معمولاً ویژگی های بازار نزولی را نشان می دهد زیرا سرمایه گذاران پول را به سمت سکه های دارای سرمایه بزرگ می برند. در طول بازار نزولی سال 2018، تسلط BTC به بالای 50 درصد رسیده بود.داده‌های روی زنجیره همچنین نشان می‌دهد که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در حال جابجایی سکه‌ها در صرافی‌ها هستند. در طول هفته گذشته، ماینرهای بیت کوین تعداد قابل توجهی از سکه ها را به صرافی ها انتقال داده اند و به ورودی قابل توجه 70.8 میلیون دلار رسیده اند. این سومین ورودی بزرگی است که تا به حال ثبت شده است، با 30.2 میلیون دلار کمتر از بالاترین ورودی 101 میلیون دلاری مشاهده شده در طول بازار صعودی اصلی در سال 2021.

با این حال، صرافی‌های کریپتو مانند بایننس و کوین‌بیس در هفته گذشته شاهد خروجی‌هایی بوده‌اند. طبق داده‌های نانسن، در هفته گذشته، خروجی قابل‌توجهی از دارایی‌های چند زنجیره‌ای (به استثنای بیت‌کوین) از بایننس به مبلغ ۲.۳۷۶ میلیارد دلار صورت گرفته است. بایننس آمریکا خروجی خالص 124 میلیون دلاری را تجربه کرد، در حالی که کوین بیس با خروجی خالص 1.787 میلیارد دلاری و کوین بیس کاستودی خروجی خالص 739 میلیون دلاری را ثبت کردند.

 بیت کوین احتمالا با حمایت 25000 دلار و مقاومت صعودی 26100 دلار در زمان آینده به معامله ادامه خواهد داد. همچنین، دارندگان بلندمدت BTC همچنان منابع خود را نگه می‌دارند و نسبت به اقدام اخیر SEC بی‌تفاوت بوده‌اند.

Related Posts

Leave a comment