متامتاورس، آنیتیا باشگاه موسسان را برای تسریع پذیرش NFT معرفی می کند .

photo_2022-06-02_19-06-20

یک نهاد جدید برای تسریع همکاری بین پروژه های متمرکز بر متاورس های مختلف راه اندازی شده است. برخی از چهره های کلیدی در بخش Metaverse قبلاً به لیست اعضای موسس آن پیوسته اند.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی که با U.Today به اشتراک گذاشته شده است، پلتفرم Metametaverse برای سازندگان NFT و Metaverse و Anitya، یک پلتفرم توکن سازی یک مرحله ای برای کسب و کارهای Web2، یک جامعه جدید متاورس محور به نام Founders Club را راه اندازی کردند.
اکوسیستم جدید قرار است قابلیت همکاری بین Metaverses مختلف و محصولات بازی را ارتقا دهد. این به نوبه خود، کل بخش Metaverse را برای سرمایه گذاران فراگیرتر و جذاب تر می کند.

جوئل دیتز (Joel Dietz)، مدیر عامل و نویسنده متاتالانگ متامتاورس، تأکید می‌کند که این جامعه گذار به یک حوزه دموکراتیک و تازه‌کار متاورس را تسهیل می‌کند:

تبلیغات
متأسفانه، در بسیاری از متاورزهای رمزنگاری، تمایل بیشتر به یک بانکدار است که می‌خواهد همه پول را تصاحب کند، نه بازی‌هایی که از نقطه نظر بهینه‌سازی تجربه کاربر در نظر گرفته شده‌اند. چیزی که من در مورد بازی‌ها (و متاورس) دوست دارم این است که به شما اجازه می‌دهد تحت تأثیر نحوه عملکرد جامعه امروز نباشید. شما می توانید آینده های جدیدی را تصور کنید و اکنون، با web3، ما یک قدم به ایجاد آنها نزدیکتر شده ایم.

Anitya، پروژه‌ای که به کسب‌وکارهای Web2 اجازه می‌دهد تا طرح‌های خود را توکن کنند و به‌صورت یکپارچه به حوزه Web3 مهاجرت کنند، شریک فنی محصول جدید است. مدیر عامل آنیتیا، پدرو جاردیم، مطمئن است که می تواند از پایان دادن به کره متاورس توسط نهنگ ها جلوگیری کند:

چه کسی می‌خواهد در آینده‌ای فرامتحول که تحت سلطه چند شرکت بزرگ است بیدار شود؟ ما تصور می‌کنیم که این باشگاه فضایی برای آینده‌ای خوش‌بینانه و مشارکتی باشد، جایی که امیدواریم با هم بتوانیم زیرساخت‌های حیاتی ایجاد کنیم تا مطمئن شویم که متاورس باز، در دسترس و بازیگوش باقی می‌ماند.

در ژوئن 2022، Founders Club گرد هم می آیند تا اولین بازی متاورس متاورس را سازماندهی کنند. این یک شکار لاشخور در جهان های مختلف مجازی خواهد بود.

Related Posts