وزارت دادگستری ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که اتهامات مربوط به هک صرافی ارزهای دیجیتال Mt. Gox در سال 2011 را فاش کرده است.

IMG_20230610_094401_990

وزارت دادگستری ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که اتهامات مربوط به هک صرافی ارزهای دیجیتال Mt. Gox در سال 2011 را پنهان کرده است. این اتهامات همچنین با عملکرد صرافی ارز دیجیتال BTC-e مرتبط است.  صرافی منحل شده کریپتو اخیراً در آخرین مهلت بازپرداخت به طلبکاران خود در اخبار بوده است.  مهلت جدید برای بازپرداخت ها تا 31 اکتبر 2023 تمدید شده است. با انتشار اخبار بازپرداخت، پیش از این گمانه زنی می شد که بیت کوین اضافه شده واقعاً می تواند تأثیر منفی بر قیمت BTC داشته باشد.وزارت دادگستری توضیح داد که دو شهروند روسیه در نهایت به مجرمان سایبری در پولشویی در سراسر جهان کمک کرده اند.  این دو نفر به توطئه برای شستشوی مقادیر زیادی بیت کوین متهم شده اند.

این دو روس نه تنها به توطئه برای پولشویی بیت کوین متهم شدند، بلکه یکی از آنها به توطئه برای راه اندازی BTC-e، پلتفرم دیگر معاملات ارز دیجیتال منقرض شده دیگری که در سال 2017 تعطیل شد، متهم شد. الکسی بیلیوچنکو 43 ساله، و الکساندر ورنر، 29 ساله، مقدار انبوهی از ارزهای دیجیتال را از کوه Gox به سرقت بردند و به ورشکستگی نهایی صرافی کمک کردند.هنگامی که طلبکاران Mt Gox شروع به دریافت پرداخت خود می کنند، باید دید که آیا قیمت بیت کوین واکنش قابل توجهی خواهد داشت یا خیر.

Related Posts

Leave a comment