وحشت از خروج گسترده بیت کوین بی اساس است.

IMG_20230508_104757_430

جامعه ارزهای دیجیتال در 8 مه با گمانه‌زنی‌ها و نگرانی‌ها در مورد جریان‌های خروجی عظیم از بایننس، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، پر شد.

با این حال، به نظر می‌رسد که نگرانی اولیه بی‌جا بوده است، زیرا اکثر نقل و انتقالات بیت‌کوین، خروجی نبوده، بلکه انتقال‌های داخلی به آدرس‌های تغییر جدید ایجاد شده متعلق به Binance بوده است. به گفته جولیو مورنو، رئیس تحقیقات CryptoQuant، جریان خروجی موثر رقم بسیار کمتری بود، به احتمال زیاد حدود 10100 بیت کوین.

توییت مورنو که توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد، دو تراکنش بزرگ 117000 و 40000 بیت کوین را فاش کرد که در ابتدا باعث ایجاد هشدار در جامعه ارزهای دیجیتال شد. با این حال، او بعداً توضیح داد که این انتقال‌های داخلی بایننس برای تغییر آدرس‌ها بود، نه برداشت‌های کاربران. این بدان معناست که خروجی های واقعی از بورس بسیار کمتر از آنچه در ابتدا تصور می شد بود.

در همین حال، بایننس در یک سری توییت تایید کرد که پس از یک تعلیق موقت، برداشت بیت کوین در پلتفرم آنها از سر گرفته شده است. صرافی اعلام کرد که تراکنش های معلق را با جایگزینی آنها با کارمزد تراکنش های بالاتر پردازش می کند تا از تکمیل سریع تر اطمینان حاصل شود. علاوه بر این، بایننس برنامه‌هایی را برای تعدیل کارمزدها برای جلوگیری از وقوع موقعیت‌های مشابه در آینده فاش کرد و تعهد خود را به نظارت بر فعالیت‌های زنجیره‌ای و انجام تنظیمات لازم در صورت لزوم ابراز کرد. برای رسیدگی بیشتر به نگرانی‌ها و بهبود کارایی برداشت، بایننس اعلام کرد که تیمش بر روی فعال کردن برداشت‌های شبکه لایتنینگ بیت کوین کار می‌کند. این توسعه به کاهش ازدحام برداشت در دوره‌های پر تقاضا کمک می‌کند، زیرا شبکه لایتنینگ امکان تراکنش‌های خارج از زنجیره سریع‌تر و ارزان‌تر را فراهم می‌کند.

Related Posts

Leave a comment