دو مشتری Ripple ابزار پرداخت را برای مهاجران هندی در بحرین راه اندازی کردند

photo_2023-06-26_13-03-46

با ابزار جدید، مهاجران هندی در بحرین می توانند قبوض آب و برق داخلی خود را به شیوه ای ساده پرداخت کنند. این خدمات هم در رابط وب و هم در برنامه های موبایل در دسترس خواهند بود.

یک فعال اجتماعی می گوید که کاربران ریپل ابزار پرداخت را برای مهاجران هندی راه اندازی کردند.
همانطور که توسط WrathofKahneman، مشتاق جامعه مستعار Ripple و XRP متوجه شد، دو کاربر از Ripple fintech decacorn یک راه حل پرداخت دیجیتال فرامرزی برای شهروندان هندی ساکن بحرین ارائه کردند.

NPCI Bharat BillPay، با بانک فدرال و صرافی لولو، هر دو کاربر #ریپل، پرداخت قبض داخلی xborder را برای مهاجران هندی در بحرین راه‌اندازی کرده است. این امکان پرداخت را از طریق سیستم پرداخت قبض Bharat از طریق Lulu Exchange و برنامه آنها LuLu Money فراهم می کند.
NPCI Bharat BillPay در همکاری با مشتریان ریپل، بانک فدرال و Lulu Exchange، راه‌اندازی رسمی سرویس قبض پرداخت درون مرزی را در شبکه اصلی اعلام کرد.

این راه اندازی به گونه ای طراحی شده است که به افراد غیر مقیم بحرین امکان می دهد از خدمات پرداخت دیجیتال برای پرداخت در هند استفاده کنند. پیش از این، آنها باید به روش های پرداخت متعارف تکیه می کردند.

شالینی واریر، مدیر اجرایی بانک فدرال، از نقش و مأموریت سرویس جدید هیجان زده است:

ما معتقدیم که این تسهیلات پرداخت مستقیم قبض، ذینفعان را خوشحال می کند زیرا تجربه پرداخت قبض راحت، ایمن و بدون درز را امکان پذیر می کند.

پرداخت با این سرویس جدید می تواند در دفاتر LuLu Exchange و یا از طریق برنامه آن برای دستگاه های هوشمند انجام شود.

Related Posts

Leave a comment