🔥 با توجه به شرکت تحلیل بازار Santiment، XRP نشانه هایی از افزایش قیمت قریب الوقوع را نشان می دهد.

image_2023-06-27_104143362

طبق توییت شرکت تحلیل بازار Santiment، بازار ارزهای دیجیتال برای شروع هفته نسبتا راکد به نظر می رسد، XRP وابسته به ریپل با نشانه هایی از حرکت صعودی توجه را به خود جلب می کند.
این شرکت پیشنهاد می کند که XRP به دلیل تسلیم ملایم معامله گران، یک علامت صعودی خفیف نشان می دهد. به عبارت ساده تر، تعدادی از معامله گران XRP خود را به طور بالقوه با ضرر می فروشند که باعث کاهش قیمت ها می شود که از نظر تاریخی قبل از افزایش ارزش است. این پدیده که به عنوان “کاپیتولاسیون” شناخته می شود، اغلب مقدم بر کف بازار است، که سپس زمینه را برای افزایش قیمت فراهم می کند. شیبا اینو، شیتوشی کوساما، هدیه «دوست‌داشتنی» برای جامعه دارد
این توییت بیشتر این رفتار را توضیح داد و بیان کرد که «از لحاظ تاریخی، سکه‌هایی که با نسبت بیشتری با ضرر در مقایسه با سود حرکت می‌کنند، احتمال افزایش ارزش بیشتری دارند». این احساس مبتنی بر یک استراتژی معاملاتی کلاسیک است که در آن یک فروش عمده اغلب می تواند منجر به افزایش قیمت شود. هنگامی که بخش قابل توجهی از سرمایه گذاران تسلیم می شوند یا موقعیت های خود را در انتظار یک رکود می فروشند، این افزایش عرضه می تواند قیمت را به طور موقت کاهش دهد. اما هنگامی که فروش تمام می شود، کاهش فشار فروش می تواند باعث افزایش قیمت شود.
در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال، داده های CoinGecko عملکرد نسبتاً ثابتی را نشان می دهد. بیت کوین (BTC)، ارز دیجیتال پیشرو، در حدود 30303 دلار با 7 روز افزایش 12.5 درصدی معامله می شود. اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ، با 7.9 درصد افزایش 7 روزه، 1867.41 دلار ارزش دارد. XRP، با وجود نشان دادن کاهش 2.0 درصدی 7 روزه، توسط Santiment به عنوان پتانسیل افزایش ارزش شناسایی شده است.

Related Posts

Leave a comment