نماینده کنگره آمریکا لایحه ای را برای اخراج گری جنسلر، رئیس SEC ارائه کرد.

IMG_20230613_102417_536

وارن دیویدسون، یکی از نمایندگان کنگره از اوهایو، قانون تثبیت SEC را با هدف بازسازی سازمان و همچنین اخراج گری جنسلر، رئیس این سازمان ارائه کرد.

وارن دیویدسون روز دوشنبه از تشکیل قانون تثبیت کننده SEC برای تجدید ساختار سازمان نظارتی و همچنین اخراج گری جنسلر، رئیس هیئت مدیره خبر داد. این لایحه با هدف ساده‌سازی بازارهای سرمایه ایالات متحده، در زمانی ارائه می‌شود که جنسلر به دلیل سبک اجرای قوانین در بازار کریپتو با انتقادات شدیدی مواجه است.  

در همین حال، جامعه XRP که مدت‌ها در دعوای ریپل با SEC مبارزه می‌کند، منتظر انتشار عمومی اسناد Hinman در 13 ژوئن است. دعوای ریپل در حال حاضر مهمترین درگیری با SEC است، زیرا انتظار می‌رود که نتیجه نزدیک باشد و قاضی آنالیسا تورس احتمالاً هر زمان که بخواهد، همه مهم‌ترین رای گیری خلاصه را ارائه خواهد کرد.

وارن دیویدسون، یک نماینده کنگره از اوهایو، قانون تثبیت SEC را با هدف بازسازی سازمان و همچنین اخراج رئیس جنسلر ارائه کرد. او توضیح داد که نیاز به رفع سوء استفاده مداوم از قدرت و تضمین حفاظتی که به نفع بازار برای سال‌های آینده است، وجود دارد.

دیویدسون با حمایت اکثریت مجلس نمایندگان تام ایمر، که استدلال می کرد که سرمایه گذاران ایالات متحده و صنعت مستحق نظارت روشن و مداوم است، نه بازی سیاسی. قانون تثبیت SEC شامل اخراج جنسلر به عنوان اولین گام، و به دنبال آن اصلاح فرآیند قوانین، اجرا و تحقیقات است.

Related Posts

Leave a comment