رابرت اف کندی کاندیدای دموکرات برای ریاست جمهوری ایالات متحده در کنفرانس بیت کوین 2023 به “استیج ناکاموتو” رفت تا تعهدات قدرتمندی بدهد.

IMG_20230522_113532_615

رابرت اف کندی تجربیات خود را در مورد بیت کوین به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور از حقوق آمریکایی ها برای نگهداری و استفاده از این دارایی محافظت می کند.

 “من به عنوان رئیس جمهور، مطمئن خواهم شد که حق شما برای نگهداری و استفاده از بیت کوین مصون از تعرض است.”

 کندی در ادامه افزود: “من یک مدافع سرسخت و مدافع مادام العمر آزادی های مدنی هستم و بیت کوین هم تمرین و هم تضمینی برای این آزادی هاست.”نامزد ریاست جمهوری به حضار گفت که سرکوب رانندگان کامیون معترض به محدودیت های کووید-19 توسط کانادا بود که علاقه و درک او از بیت کوین را برانگیخت.در دستور کار پیشنهادی خود برای ریاست جمهوری، او همچنین طرح هایی را برای معافیت عملیات استخراج بیت کوین از مالیات بر برق و اجازه به آمریکایی ها برای استخراج بیت کوین در خانه برای تولید ثروت را تشریح کرد.

 این اقدام در تضاد کامل با مالیات پیشنهادی رئیس جمهور بایدن بر 30 درصد ماینرهای بیت کوین است که میخ دیگری بر تابوت صنعت کریپتو در آمریکا است.

 کندی همچنین اعلام کرد که او اولین نامزد ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده خواهد بود که کمک های مالی کمپین را در BTC می پذیرد.چندین سخنران سیاسی قابل توجه در کنفرانس بیت کوین 2023، از جمله تولسی گابارد، نماینده سابق کنگره، سناتور سینتیا لومیس، و نامزد ریاست جمهوری ویوک راماسوامی، حضور داشتند. کندی جونیور برادرزاده سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده جان اف کندی است.

Related Posts

Leave a comment