شرکتFlipkart غول تجارت الکترونیک هند برنامه وفاداری NFT را در شبکه Polygon راه اندازی می کند.

IMG_20230615_113131_965

شرکت Flipkart به نیروهای Hang پیوسته تا برنامه وفاداری NFT خود را به نام FireDrops 2.0 در بلاک چین Polygon معرفی کند.

شرکتFlipkart، بازار مشهور تجارت الکترونیک هند، به Hang، یک پلت فرم جامع برای ایجاد ارتباط با مشتری، پیوسته است تا FireDrops 2.0 را در بلاک چین Polygon معرفی کند. هدف این برنامه پاداش و وفاداری پیشگامانه ایجاد انقلابی در نحوه تعامل کاربران با برندها در طول سفر خرید آنلاین خود است. FireDrops 2.0 که توسط Hang طراحی شده است، به کاربران Flipkart چرخه پرواز دائمی از انگیزه، تعامل و وفاداری را ارائه می دهد و تجربه سنتی مشتری را متحول می کند.

FireDrops با استفاده از فناوری بلاک چین و Web3، برنامه‌های وفاداری به برند را با مشارکت دادن جامعه و استفاده از NFT‌ها برای پاداش، بازتعریف می‌کند. این رویکرد امکان مالکیت آسان و بازخرید پاداش‌ها را فراهم می‌کند و جریان‌های درآمد جدیدی برای برندها ایجاد می‌کند. این برنامه همچنین راه اندازی یک بازار پویا را پیش بینی می کند که در آن کاربران می توانند پاداش بخرند و بفروشند و انعطاف پذیری و ارزش را به برنامه های وفاداری بیافزایند.

 FireDrops 2.0 مبتنی بر موفقیت آزمایش‌های قبلی است که در آن کاربران کلکسیون‌های دیجیتالی به دست آورده‌اند و عضویت از طریق اقدامات جذاب انجام می‌شود. این آخرین تکرار با هدف ارائه تجربه‌ای فراگیرتر از جوایز اولین برند است. کاربران می توانند برای دسترسی زودهنگام در لیست انتظار ثبت نام کنند و جزو اولین کسانی باشند که برنامه را تجربه می کنند.

 استارباکس، غول جهانی قهوه نیز برنامه Odyssey خود را در ماه سپتامبر معرفی کرد. در اینجا، اعضا درگیر کارهای جالب یا بازی های تعاملی می شوند. دانش آنها را در مورد استارباکس و قهوه آزمایش می کند تا با NFT به آنها پاداش دهد.

Related Posts

Leave a comment