صرافی ارز دیجیتال کراکن مستقر در ایالات متحده به طور رسمی بازار NFT جدیدی را راه اندازی کرد.

IMG_20230610_112854_142

صرافی کریپتو کراکن اعلام می‌کند که بازار جدید توکن غیرقابل تعویض (NFT) آن اکنون پس از ماه‌ها آزمایش پلتفرم با گروهی از کاربران برای عموم در دسترس است.

 این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو در ماه نوامبر نسخه بتا Kraken NFT را عرضه کرد و گفت که از بازخورد کاربران در این مرحله برای توسعه این پلتفرم استفاده خواهد کرد.

 در یک پست وبلاگ منتشر شده در روز پنجشنبه، صرافی می گوید بازار رسما آماده راه اندازی است.

 «از زمانی که Kraken NFT را برای آزمایش‌کنندگان بتا باز کردیم، ویژگی‌های جدید ایجاد کردیم، مجموعه‌های بیشتری اضافه کردیم و تجربه تجارت NFT را برای همه ساده‌سازی کردیم… ما دیگر در بتا نیستیم. ارائه Kraken NFT – دروازه شما برای خرید، فروش و یادگیری در مورد NFT!

صرافی Kraken با بیش از 250 مجموعه NFT از Ethereum (ETH)، Solana (SOL) و Polygon (MATIC) وارد بازار شده است. این پلتفرم کالاهای دیجیتالی را از CryptoPunks، Bored Ape Yacht Club، DigiDaigaku، Nakamigos، Solana Monkey Business و Reddit Collectible Avatars ارائه می دهد.

 ما تعداد مجموعه‌های NFT موجود در Kraken NFT را از ۷۰ به بیش از ۲۵۰ افزایش داده‌ایم (بدون برنامه‌ای برای کاهش سرعت)، همچنین یکی از سریع‌ترین بلاک‌چین‌های در حال رشد را برای NFT‌ها در فضا ادغام کرده‌ایم.

 صرافی می‌گوید بازار از کاربرانی که NFT می‌خرند و می‌فروشند، هزینه‌های گاز دریافت نمی‌کند، اما برای انتقال NFT و سایر دارایی‌های کریپتو در پلتفرم کراکن و خارج از آن، هزینه‌ای دریافت می‌کند.

Related Posts

Leave a comment