پرداخت های XRP Ledger اکنون توسط این پلتفرم پیشرو تجارت الکترونیک پشتیبانی می شود.

IMG_20230424_230743_584

XRP و دیگر توکن‌های XRPL اکنون می‌توانند به عنوان پرداخت در بیش از یک میلیون فروشگاه آنلاین استفاده شوند زیرا Xumm جهش بزرگی در تجارت الکترونیک ایجاد می‌کند. آزمایشگاه های XRPL اعلام کردند که Xumm اکنون با Ecwid توسط Lightspeed، یک پلت فرم تجارت الکترونیک پیشرو، یکپارچه شده است.

این همکاری بیش از یک میلیون فروشگاه Ecwid را قادر می سازد تا Xumm را به عنوان یک گزینه پرداخت، با قابلیت های مسیریابی، اضافه کنند. این پیشرفت قابل توجه دسترسی پرداخت XRPL را به تعداد زیادی از فروشگاه های آنلاین گسترش می دهد و در عین حال تراکنش های بین المللی و ارزی را تقویت می کند. به دلیل همکاری، مشتریان می توانند با هر دارایی خود در XRP Ledger، از جمله XRP، پرداخت کنند. این امر محیطی را برای پرداخت‌های فیات و ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند و در عین حال اطمینانی را برای مالک فروشگاه فراهم می‌کند که یک استیبل کوین USD، EUR یا GBP GateHub با پشتوانه 100 درصدی دریافت می‌کند.

توسعه دهنده XRPL Wietse Wind با هیجان در مورد توسعه توییت کرد. او گفت: «این یک نقطه عطف برای XRP Labs، XummWallet و ابزار در XRP Ledger است. همانطور که در پست وبلاگ گفته شد، آزمایشگاه های XRPL همچنین به طور فعال با دیگر پلتفرم های تجارت الکترونیک درگیر هستند تا Xumm را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات پرداخت در بر بگیرد و ابزار گسترده ای را برای XRPL به ارمغان بیاورد. Xumm، یک مشتری غیر حضانت (کیف پول) برای XRP Ledger، در ماه مارس با انتشار Xumm 2.4.0 شاهد به‌روزرسانی بزرگی بود. Xumm 2.4.0 شاهد به‌روزرسانی جدیدی برای خرده‌فروشی‌ها، NFT‌ها و امنیت و همچنین شامل پرداخت‌های مسیریابی بود که به کاربران امکان می‌دهد با هر توکن موجود در XRP Ledger پرداخت کنند و در عین حال اطمینان حاصل شود که ذینفع دقیقاً ارز مورد نظر خود را دریافت می‌کند.

 

Related Posts

Leave a comment