صرافیKuCoin Pool پس انداز استخراج را برای ماینرها با تبلیغات با زمان محدود معرفی می کند.

IMG_20230509_124730_614

صرافیKuCoin Pool از معرفی Mining Savings خبر داده است، محصولی با درآمد ثابت سفارشی شده که متناسب با نیازهای ماینرها است. با افزایش سختی استخراج و کاهش میزان استخراج بیت کوین، Mining Savings به عنوان یک راه حل بالقوه برای کسانی که در جامعه ماینینگ به دنبال مدیریت بهتر دارایی های خود هستند، قرار می گیرد. هدف پیشنهادی جدید ارائه نرخ درصدی سالانه تا 3 درصد به ماینرها با نرخ بهره واقعی در وب سایت رسمی است.

کوکوینPool یک استخر استخراج پیشرو است که از ارزهای دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند و خدمات استخراج پایدار و ایمن و یک رابط کاربر پسند را برای ارائه بهترین تجربه استخراج ممکن به کاربران ارائه می دهد. انتظار می‌رود راه‌اندازی این برنامه، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین و ارائه‌دهندگان زیرساخت بلاک چین بیشتری را برای پیوستن به جامعه KuCoin Pool جذب کند و دامنه گزینه‌های کاربران را بیشتر گسترش دهد. علاوه بر این، در 30 مارس، KuCoin معرفی یک برنامه جذب شریک استخراج ابری را با همکاری KuCoin Pool اعلام کرد. این ابتکار به دنبال جذب باهوش ترین و جاه طلب ترین افراد در بخش استخراج بیت کوین است تا به باشگاه انحصاری KuCoin بپیوندند و تأثیر قابل توجهی در چشم انداز استخراج ارزهای دیجیتال داشته باشند.

پیشنهادی برای برآوردن نیازهای مختلف کاربران، Mining Savings شرایط سرمایه گذاری 30، 60، 90 و 180 روزه را ارائه می دهد. این برنامه انحصاری برای کاربرانی است که دارای هش هش بی‌درنگ BTC حساب UID حداقل 10PH/s و حداقل مقدار سرمایه‌گذاری 5 BTC هستند. KuCoin Pool به ارائه راه حل های نوآورانه به جامعه ماینینگ اختصاص داده شده است و به آنها در دستیابی به اهداف مالی خود کمک می کند. برای جشن راه اندازی Mining Savings، KuCoin Pool دو رویداد تبلیغاتی ترتیب داده است. اولین کوپن، Rate-Up Coupons، به کاربرانی که با موفقیت در محصولات Mining Savings بین 8 مه 2023 و 15 مه 2023 (UTC) مشترک می شوند، اجازه می دهد کوپن های افزایش نرخ KuCoin Pool را دریافت کنند. این کوپن ها در صورت اشتراک موفق کاربران به طور خودکار با محصولات فعال می شوند و بر اساس شرایط سرمایه گذاری کوپن های متفاوتی برای افزایش نرخ صادر می شود.

Related Posts

Leave a comment