بیت کوین در میان خوش بینی بی پایان ETF از 41000 دلار گذشت.

photo_2023-12-04_12-57-53

افزایش قیمت بیت کوین ارزش بازار آن را فراتر ازکمپانی برکشایر هاتاوی وارن بافت سوق داده است.
قیمت بیت کوین (BTC) در اوایل امروز، 4 دسامبر، برای اولین بار در 19 ماه گذشته از 41000 دلار گذشت، که ناشی از خوش بینی بی پایان پیرامون تایید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس اوراق بهادار (ETF) در ایالات متحده بود.

بر اساس داده‌های CryptoSlate، برترین دارایی دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 5 درصد افزایش یافت و در زمان انتشار به 41,448 دلار داد و ستد شد.

داده های Coinglass نشان می دهد که قیمت بیت کوین بیش از 70 میلیون دلار را از معامله گران کوتاه مدت در طول دوره گزارش نقد کرده است که بزرگترین انحلال در Bitmex به ارزش 6.01 میلیون دلار رخ داده است.

افزایش بیت کوین به دنبال افشای اخیری است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) با چندین مدیر دارایی از جمله Grayscale، BlackRock و دیگران در اواخر نوامبر در رابطه با ETF های بیت کوین پیشنهادی آنها ملاقات کرده است.

در همین حال، افزایش قیمت، BTC را به یکی از 10 دارایی برتر جهان از نظر ارزش بازار تبدیل کرده است، پیش از Berkshire Hathaway متعلق به وارن بافت و تسلا سازنده خودروهای الکتریکی ایلان ماسک. با این حال، طبق داده های CompaniesMarketCap، چند میلیارد پشت سر غول رسانه اجتماعی متا باقی مانده است.
حرکت صعودی بیت کوین همچنین ارزش چندین ارز دیجیتال جایگزین از جمله اتریوم، سولانا و کاردانو را افزایش داد که در طول دوره گزارش، سود قابل توجهی را به ثبت رساندند.

اتریوم، دومین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، برای اولین بار از ماه می 2022، بیش از 4 درصد افزایش یافت و به 2200 دلار رسید. صعود آن را می‌توان به خوش‌بینی پیرامون برنامه‌های ETF اتریوم که توسط چندین غول مالی سنتی ارائه شده بود نسبت داد. از جمله بلک راک.

از سوی دیگر، طبق داده‌های CryptoSlate، سولانا به شتاب مثبت یک ساله خود ادامه می‌دهد، و در آخر هفته از مرز 65 دلار عبور کرد و سپس به 64 دلار در زمان انتشار کاهش یافت.

منبع : u.today

Related Posts

Leave a comment