بیش از 50 درصد از بیت کوین در صرافی ها به دلیل عدم قطعیت نظارتی به خارج از ایالات متحده نقل مکان کرده اند.

IMG_20230612_104139_969

به دلیل قوانین نامشخص در ایالات متحده، بیش از نیمی از بیت کوین (BTC) که شرکت های رمزنگاری برای مشتریان خود نگهداری می کنند به صرافی های خارج از کشور و بین المللی منتقل شده است.

 بر اساس یک گزارش تحقیقاتی CryptoQuant ذخایر بیت کوین در صرافی های رمزنگاری مستقر در ایالات متحده به سطح سال 2017 کاهش یافته است، زیرا به پلتفرم های غیر آمریکایی از دست می رود.کاهش قابل توجه ذخایر بیت کوین در صرافی های آمریکایی ناشی از عدم وجود یک کتاب قانون واضح برای صنعت کریپتو است. تنظیم‌کننده‌ها به رویکردی مبتنی بر اجرای قانون متوسل شده‌اند و شرکت‌های رمزنگاری را به مکان‌های فراساحلی سوق داده‌اند.

 مناطقی مانند اتحادیه اروپا و هنگ کنگ، که مقررات جامعی را برای اقتصاد نوپا تدوین کرده‌اند، جریان سرمایه، استعداد و شرکت‌های دارایی دیجیتال را تجربه می‌کنند. هنگ‌کنگ، به‌ویژه، روی شرکت‌های رمزنگاری باز شده و اعلام کرده است که آنها اصل «فعالیت یکسان، همان خطرات، مقررات مشابه» را برای نهادهای مشابه با شرکت‌های مالی سنتی اتخاذ خواهند کرد.

 چندین صرافی تصمیم به خروج از ایالات متحده گرفته‌اند و برخی دیگر به دلیل اتهامات نقض، برخی از محصولات و خدمات را متوقف کرده‌اند. با افزایش دلارزدایی، این کشور به تدریج سهم بازار خود را از بخش های نوظهور و موجود از دست می دهد.جدا از کاهش ذخایر BTC در ایالات متحده، ذخایر اتر (ETH) نیز در حال کاهش مداوم بوده است. حدود 56 درصد از ETH در مبادلات رمزنگاری در خارج از ایالات متحده نگهداری می شود.

 علاوه بر این، حجم معاملات صرافی های بین المللی کریپتو چهار برابر بیشتر از پلتفرم های مستقر در ایالات متحده است. سلطه حجم معاملات لحظه ای بیت کوین در ایالات متحده به زیر سطح سال 2017 سقوط کرده است و در حال حاضر 21 درصد است. این گزارش می افزاید که صرافی های آمریکایی در معرض بازارهای معاملات آتی دائمی هستند که حجم آنها 11 برابر حجم معاملات لحظه ای است، زیرا شرکت ها مجاز به ارائه این خدمات نیستند.

Related Posts

Leave a comment