به گفته شرکت IntoTheBlock، لایت کوین از نظر تراکنش های روزانه به بیت کوین نزدیک می شود.

photo_2023-07-02_11-39-30

به گفته شرکت تحلیلی رمزنگاری IntoTheBlock، قیمت لایت کوین (LTC) با نزدیک شدن به سه ماهه دوم «هیجان‌انگیز» در حال افزایش است.

LTC در لایت کوین معامله می شود در زمان نگارش این مقاله با قیمت 105.56 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته بیش از 24 درصد رشد داشته است.

دارایی کریپتو رتبه دهم بر اساس ارزش بازار نیز بیش از 50 درصد از ابتدای سال افزایش یافته است.

IntoTheBlock خاطرنشان می‌کند که شبکه پرداخت‌های همتا به همتا به تعداد تراکنش‌های روزانه بیت‌کوین (BTC) برای کل ماه می نزدیک شد و همچنین بیش از 500000 تراکنش روزانه را برای اولین بار در این سه ماهه پردازش کرد.
سه ماهه قوی لایت کوین با نزدیک شدن به نصف شدن خود تحقق پیدا کرد، رویدادی که هر چهار سال یکبار رخ می دهد که پاداش بلاک برای استخراج LTC به نصف کاهش می یابد. این امر عرضه لایت کوین را کاهش می دهد و می تواند منجر به افزایش قیمت شود.

Litecoinblockhalf.com اشاره می کند که پیش بینی می شود نصف شدن آینده در 2 آگوست اتفاق بیفتد، اگرچه این تاریخ ممکن است تغییر کند.

در همین حال، معامله گر پیتر برانت به 697300 دنبال کننده توییتر خود می گوید که لایت کوین یک سطح مقاومت بزرگ را کاهش داده است که پس از افزایش شدید آن در 24 ساعت گذشته، محدوده LTC را در بیشتر سال در محدوده محدود نگه داشته است.

Related Posts

Leave a comment