کمیته مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس لایحه استیبل کوین را منتشر می کند.

IMG_20230417_135350_316

لایحه استیبل کوین اولین قانون اساسی رمزارز در سال 2023 است.کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا نسخه پیش‌نویس لایحه بالقوه استیبل‌کوین را منتشر کرد که شامل پیشنهادهایی از جمله تعلیق استیبل‌کوین‌ها با پشتیبانی دیگر ارزهای دیجیتال و درخواست مطالعه ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) بود.این لایحه، که در صفحه استماع کمیته موجود است، نشان‌دهنده اولین بخش عمده قانون رمزنگاری است که در سال 2023 اجرا می‌شود، و به دنبال دو رویداد کلیدی در سال گذشته مربوط به استیبل کوین‌ها است: انفجار terraUSD (UST)، که توسط توکنی به نام پشتیبانی می‌شود. LUNA، و دومین سکه بزرگ، سکه USD (USDC)، به طور موقت از 1 دلار خارج می شود.

این تعاریفی را برای صادرکنندگان استیبل کوین پرداخت ایجاد می کند، که بازتاب اصطلاحی است که سناتور سابق پت تومی (R-Pa.) زمانی که صورتحساب استیبل کوین خود را در سال 2022 معرفی کرد، استفاده کرد.

 مهلت قانونی روی استیبل کوین ها مانند UST تا زمانی که مطالعه ای انجام شود ادامه خواهد داشت. این لایحه همچنین به دنبال مطالعه تأثیر بالقوه CBDC صادر شده توسط فدرال رزرو است.یک کمیته فرعی خدمات مالی مجلس جلسه استماع در مورد استیبل کوین ها را در روز چهارشنبه برگزار خواهد کرد که Dante Disparte از Circle Internet Financial، که USDC را صادر می کند، برگزار می کند. جیک چروینسکی از انجمن بلاک چین؛ پروفسور آستین کمپبل کلمبیا و سرپرست بخش خدمات مالی نیویورک آدرین هریس.این جلسه یک روز پس از جلسه کمیته خدمات مالی کامل برای شنیدن سخنان گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار برگزار می شود.

سخنگوی پاتریک مک‌هنری (R-N.C)، رئیس کمیته، گفت که لایحه منتشر شده در سایت از پاییز گذشته در میان قانون‌گذاران منتشر شده است. (پیش از این با مردم به اشتراک گذاشته نشده بود.) سخنگوی نماینده ماکسین واترز (D-Calif.)، عضو رتبه بندی کمیته، به درخواست برای اظهار نظر در زمان مطبوعات پاسخ نداد.

Related Posts

Leave a comment