صرافی Binance بلژیک دستور توقف فوری خدمات را صادر کرد.

photo_2023-06-24_14-56-07

کریپتو مارکت نیوز: در بحبوحه شکایت صرافی ارز دیجیتال بایننس علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، تنظیم کننده مالی بلژیک در روز جمعه به صرافی دستور داد تا برخی از فعالیت های خود را متوقف کند. سازمان خدمات مالی و بازارهای این کشور (FSMA) فورا خدمات مبادله و خدمات کیف پول در بلژیک بین ارزهای مجازی و ارزهای قانونی را متوقف می کند.
مقامات گفتند که این دستور مربوط به محدودیت‌های مربوط به مقررات منطقه اقتصادی اروپا است. FSMA گفت که بایننس چنین خدماتی را در بلژیک ارائه نمی دهد، اما این مشتریان بلژیکی Binance.com هستند که تخلف می کنند.

دستور مقامات در زمانی صادر شد که صرافی های مستقر در ایالات متحده مانند Coinbase و Gemini به طور فزاینده ای تلاش می کنند تا به سایر کشورها، به ویژه در اروپا و آسیا گسترش پیدا کنند. با این حال، نگرانی های نظارتی در ایالات متحده احتمالاً حداقل تا زمان انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2024 باقی خواهد ماند.

طبق بیانیه FSMA، این تخلف از خدمات ارائه شده در بلژیک از کشورهایی که عضو منطقه اقتصادی اروپا نیستند، رخ می دهد. در این بیانیه آمده است،

FSMA تصمیم گرفته است که به Binance دستور دهد تا ارائه یا ارائه هرگونه خدمات مبادله ای در بلژیک بین ارزهای مجازی و ارزهای قانونی و همچنین خدمات کیف پول نگهبانی را با اثرگذاری فوری متوقف کند.

Related Posts

Leave a comment