بایننس ژاپن برای خدمات KYC ازشرکت Liquid استفاده می کند.

photo_2023-08-13_15-05-54

صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان، بایننس، Liquid را به عنوان شریک تأیید هویت برای پلتفرم ژاپنی خود انتخاب کرده است. خدمات شرکت بیومتریک که دفتر مرکزی آن در توکیو قرار دارد به Binance Japan اجازه می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که رویه‌های مشتری خود را بشناس (KYC) با مقررات سختگیرانه ژاپن مطابقت دارد.
بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات و کاربران، شرکت ژاپنی Liquid را برای تایید هویت مشتریان در پلتفرم داخلی جدید خود در ژاپن به کار خواهد گرفت. به عنوان اولین قدم در این مشارکت، Liquid گفت که سرویس eKYC خود را بایننس ارائه خواهد کرد.

شرکتی که متخصص در تجزیه و تحلیل تصویر و داده های بزرگ است، توضیح داد: «Liquid eKYC احراز هویت چهره درجه یک را از طریق قابلیت پردازش تصویر منحصر به فرد مبتنی بر هوش مصنوعی خود ارائه می دهد، که تأیید هویت صاف را مطابق با چارچوب قانونی و امنیتی مربوطه در هر کشور ممکن می کند. مربوط به بیومتریک
بایننس در ماه های گذشته با افزایش فشار نظارتی در سراسر جهان دست و پنجه نرم کرده است. به دنبال هشدارهای تنظیم‌کننده‌های ژاپنی مبنی بر اینکه بدون مجوز لازم کار می‌کند، این غول رمزارز در نوامبر 2022 صرافی بیت‌کوین (SEBC) ثبت شده در ژاپن را خریداری کرد.

در ماه مه 2023، این شرکت اعلام کرد که بایننس ژاپن به طور کامل از مقررات محلی پیروی می کند و گفت که کاربران ژاپنی صرافی جهانی آن می توانند پس از تایید هویت، به پلتفرم جدید داخلی مهاجرت کنند. در اواخر ژوئیه، بنیانگذار Changpeng Zhao گفت بایننس خدمات کامل را در ژاپن و در 1 آگوست بازیابی خواهد کرد. این شرکت تابعه ژاپنی فاش کرد که با 34 سکه فهرست شده عرضه می شود.

Related Posts

Leave a comment