صرافی کوکوین 116 میلیون دلار خروجی سرمایه را در اتریوم، بیت کوین و USDT تجربه کرد.

photo_2023-10-02_11-48-58

صرافی KuCoin، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال، اخیراً آخرین گواهی ذخیره دارایی خود را به تاریخ 29 سپتامبر منتشر کرد. این گزارش کاهش محسوس دارایی‌های کاربران در سراسر بیت‌کوین، اتریوم و تتر را نشان می‌دهد. به طور خاص، دارایی های BTC با 4 درصد کاهش به 17617.5، دارایی های ETH با 3 درصد کاهش به 148125 و دارایی USDT با 4 درصد کاهش به 837 میلیون در مقایسه با داده های ماه قبل رسید.

طبق گفته DefiLlama، کوکوین در ماه گذشته تقریباً 118 میلیون دلار خروج خالص را تجربه کرده است. این جریان خروجی قابل توجه است و مستلزم نگاهی دقیق تر به پویایی بازار فعلی است که می تواند بر این حرکات تأثیر بگذارد.

کوکوین آخرین گواهی ذخیره دارایی (9-29) را منتشر کرد. دارایی های BTC کاربر 17617.5 بود که نسبت به آخرین بار (8-31) 4 درصد کاهش داشت. دارایی های ETH کاربر 148125 بود که 3% کاهش داشت. دارایی USDT کاربر 837 میلیون بود که 4 درصد کمتر از دفعه قبل بود.
عوامل متعددی می تواند در این روند نقش داشته باشد. اول، بازار کلی دوره ای از عدم اطمینان و نوسان را تجربه می کند، که اغلب منجر به انتقال دارایی های سرمایه گذاران به پناهگاه های امن تر می شود.

دوم، چشم‌انداز نظارتی به طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر می‌شود و کشورهای بیشتری کنترل خود را بر صرافی‌های ارزهای دیجیتال سخت‌تر می‌کنند. این می تواند منجر به از دست دادن اعتماد کاربران KuCoin شود و آنها را وادار به برداشت دارایی های خود کند.

احتمال دیگر ظهور پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که فرصت‌های سودآوری را برای کشاورزی و سهام ارائه می‌دهد. سرمایه‌گذاران ممکن است در جستجوی بازدهی بالاتر دارایی‌های خود را به این پلتفرم‌ها تخصیص دهند و در نتیجه دارایی‌های خود را در صرافی‌های متمرکز مانند KuCoin کاهش دهند.

همچنین ارزش در نظر گرفتن تأثیر رقابت را دارد. با ورود صرافی‌ها و پلت‌فرم‌های معاملاتی جدید به بازار، ارائه کارمزدهای کمتر و ویژگی‌های اضافی، کاربران گزینه‌های بیشتری از همیشه دارند و ممکن است در حال بررسی این گزینه‌ها باشند.

Related Posts

Leave a comment