ارزش بازار پپه در عرض 5 روز 1 میلیارد دلار کاهش یافت، برخی از نهنگ ها همچنان در حال خرید هستند.

IMG_20230511_102547_193

پپه طی 5 روز گذشته شاهد کاهش 56 درصدی بوده است و یک میلیارد دلار از ارزش کل بازار خود را از بین برده است.

ارزش بازار Memecoin جدید Pepe (PEPE) از اوج خود در 6 می 1.1 میلیارد دلار کاهش یافته است، اگرچه داده های زنجیره ای نشان می دهد که هنوز توسط برخی نهنگ های رمزنگاری خریداری می شود. طبق گزارش CoinGecko، در پنج روز از 6 می تا 10 می، قیمت memecoin بیش از 56 درصد کاهش یافت و از اوج 0.00000431 دلار به 0.00000193 دلار سقوط کرد.

 روند نزولی قیمت Pepe باعث شده است که ارزش کل توکن از اوج 1.82 میلیارد دلار در 6 می به 820 میلیون دلار در زمان انتشار کاهش یابد.گزارش 8 می که توسط محققان شرکت فین‌تک ارزهای دیجیتال Matrixport تهیه شد، کاهش شدید قیمت پپه را به معامله‌گرانی نسبت داد که بخش‌های زیادی از دارایی‌های خود را به سرمایه‌گذاران خرده‌فروش جدید پس از فهرست شدن memecoin در Binance، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات روزانه، می‌فروشند.

 علاوه بر این، این گزارش نشان داد که به نظر می‌رسد بزرگترین محرک قیمت شهاب‌سنگ پپه از زمان آغاز به کار آن در 14 آوریل، از سوی معامله‌گران مستقر در آسیا باشد. بر اساس گزارش ماتریکسپورت، فعالیت خرید در ساعات معاملات آسیایی سهم خیره کننده 3657 درصدی را در مجموع 9071 درصدی رالی ثبت شده توسط memecoin تا 8 می داشته است.داده دیگری که می تواند اعتبار بیشتری را برای این نظریه فراهم کند این است که سپرده های اتریوم در 24 ساعت پس از فهرست شدن memecoin در صرافی به بالاترین حد خود رسیده است که از نوامبر 2021 مشاهده نشده است.

 شرکت اطلاعاتی بازار کریپتو Santiment اظهار داشت که این تا حد زیادی به این دلیل است که خریداران اولیه Pepe با انتقال دارایی‌های خود – که عمدتاً از طریق مبادله ETH در صرافی‌های غیرمتمرکز مانند Uniswap و 1inch خریداری می‌شد. سود را به اتر تضمین می‌کنند.علیرغم کاهش شدید قیمت در هفته گذشته، برخی از نهنگ‌های معروف و بدنام در فضای کریپتو همچنان پپه را در سطوح پایین قیمت خریداری می‌کنند.

 بر اساس داده‌های شرکت تحلیل بلاک چین Lookonchain، «برادر بزرگ ماچی» – شخصیت آنلاین کارآفرین سابق فناوری جفری هوانگ – در چهار روز گذشته در مجموع 73.4 ETH از Pepe خریداری کرده است. اتر تقریباً 137000 دلار ارزش داشت و Pepe میانگین قیمت خرید 0.000002082 دلار داشت که تقریباً 3٪ کمتر از قیمت فعلی معامله است.

تیم توسعه ناشناس Pepe روشن کرده است که این توکن «کاملاً بی‌فایده است» و طنز این به تنهایی دلیل خوبی برای سرمایه‌گذاران برای «میمون کردن» آن است. وب‌سایت رسمی توکن با مضمون قورباغه دارای یک سلب مسئولیت پایانی است. که توکن را به شکل زیر توصیف می کند:

 «$PEPE یک سکه میم بدون ارزش ذاتی یا انتظار بازگشت مالی است. هیچ تیم یا نقشه راه رسمی وجود ندارد. این سکه کاملاً بی استفاده و فقط برای اهداف سرگرمی است.

Related Posts

Leave a comment