شبکه آیوتا با ارتقاء اساسی دستخوش تحول عظیمی می شود.

photo_2023-10-05_10-05-20

آیوتا، یک شبکه فناوری دفتر کل توزیع شده، با ارتقای Stardust به نقطه عطف جدیدی رسیده است. تیم IOTA در یک پست X اعلام کرد که ارتقاء پروتکل Stardust و فورک اکنون تکمیل شده است. Dominik Schiener، یکی از بنیانگذاران IOTA، که از ارتقای بزرگ هیجان زده است، از تولد دوباره IOTA در این روز خاص از ارتقای Stardust صحبت می کند.
امروز روزی است که IOTA دوباره متولد خواهد شد 👏🚀 من فوق العاده هیجان زده و سپاسگزارم که در این سفر با همه شما هستم. ما اینجا هستیم تا یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین اکوسیستم های فناوری در جهان را ایجاد کنیم. ما تا زمانی که چشم انداز خود را محقق نکنیم متوقف نخواهیم شد.
4 اکتبر 2023 شبکه IOTA سابق در نتیجه یک فورک به دو بخش تقسیم می شود: شبکه IOTA که مبتنی بر نسخه پروتکل Stardust با افزایش عرضه است و IOTA Classic که همچنین بر اساس پروتکل IOTA Stardust است اما حفظ می کند. عرضه قدیمی پس از ارتقاء، از کاربران آیوتا خواسته می شود تا به نسخه های جدید Hornet و Firefly IOTA نسخه 2.0.0 به روز رسانی کنند. تبلیغات همانطور که گفته شد، نسخه جدید کیف پول Firefly دارای یک برگه است که ایردراپ داده شده به کاربرانی را که قبلاً توکن‌های Assembly را به اشتراک گذاشته بودند، منعکس می‌کند.
پس از تکمیل ارتقای Stardust، تقریباً 10٪ از airdrop فوراً در دسترس کاربران قرار می گیرد و تقریباً 90٪ باقیمانده هر دو هفته یک بار در مدت 24 ماه ارائه می شود. همچنین بیان می‌کند که هیچ اقدام کاربر برای انتقال توکن‌ها به شبکه IOTA Stardust یا دریافت توکن‌های IOTA airdropped مورد نیاز نیست. Stardust ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای IOTA به ارمغان می‌آورد. ارتقای تازه تکمیل شده Stardust ویژگی‌های جدید جالبی را به IOTA اضافه می‌کند که ممکن است به طور قابل توجهی کاربرد آن را افزایش دهد.
اینها شامل تبدیل IOTA به یک دفتر کل چند دارایی با ظرفیت برش، توکن کردن و انتقال دارایی های بومی است. این ارتقا همچنین توانایی برش و انتقال NFTها را بر روی توکن‌سازی قرارداد هوشمند IOTA L1 اضافه می‌کند، که اجازه می‌دهد تا زنجیره‌های قرارداد هوشمند L2 را از طریق چارچوب زنجیره‌ای IOTA روی Tangle IOTA لنگر بیاندازد، بنابراین IOTA را قادر می‌سازد تا به عنوان یک پل دارایی قابل اعتماد بین زنجیره‌های L2 عمل کند.

Related Posts

Leave a comment