صرافیbinance تعلیق موقت سپرده های ETH را اعلام کرد

photo_2024-03-02_12-01-28

سپرده ها و برداشت ها در شبکه اتریوم (ETH) در این تاریخ به طور موقت به حالت تعلیق در می آیند.
بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، اعلام کرده است که به طور موقت سپرده گذاری و برداشت توکن های اتریوم و ERC20 در شبکه ETH را متوقف می کند.
بایننس در تاریخ 6 مارس 2024، ساعت 7:00 صبح (UTC) نگهداری کیف پول شبکه اتریوم (ETH) را انجام خواهد داد. بر این اساس، واریز و برداشت در شبکه اتریوم (ETH) از 6 مارس 2024، ساعت 6:55 صبح (UTC) به حالت تعلیق در خواهد آمد.
بایننس می‌گوید پس از اتمام تعمیرات، سپرده‌ها و برداشت‌ها را دوباره باز می‌کند، اما ممکن است در اطلاعیه‌ای بیشتر به کاربران اطلاع ندهد.
رویکردهای ارتقاء شبکه ETH Dencun
تعمیر و نگهداری کیف پول بایننس برای شبکه اتریوم یک هفته قبل از ارتقاء شبکه اصلی Dencun که برای 13 مارس برنامه ریزی شده است انجام می شود.
به روز رسانی شبکه Dencun با موفقیت در تمام شبکه های آزمایشی فعال شد. در حال حاضر برای استقرار در شبکه اصلی اتریوم آماده است و در عصر 269568 که در 13 مارس 2024 در ساعت 1:55 بعد از ظهر رخ می دهد، روی شبکه پخش می شود.
این ارتقا که به دنبال ارتقای Shapella در سال گذشته انجام شد، دارای چندین تغییر است که قابل توجه ترین آنها اجرای حباب های داده زودگذر با EIP-4844 است که بیشتر به عنوان “protodanksharding” شناخته می شود که به کاهش هزینه تراکنش های L2 کمک می کند.

این یک لحظه تاریخی برای شبکه ETH است زیرا proto-dankharding سرانجام پس از دو سال از آغاز به کار ETH Denver، ده‌ها تماس آزمایشی و devnet روی شبکه اصلی فعال می‌شود.

منبع : u.today

Related Posts

Leave a comment