معاملات فیوچرز نسبت اتریوم/بیت کوین توسط گروه CME راه اندازی می شود.

photo_2023-06-30_14-16-43

گروه CME، یک بازیگر مسلط در بازار جهانی مشتقات، در حال آماده شدن برای معرفی معاملات فیوچرز نسبت اتر/بیت کوین در 31 جولای، مشروط به مجوز قانونی است. این نوع قرارداد جدید، افراد را قادر می سازد تا به طور همزمان در بیت کوین و اتر سرمایه گذاری کنند و در نتیجه فرآیند سرمایه گذاری را ساده تر می کند.
قرارداد آتی، برای کسانی که ممکن است ندانند، توافقی است برای خرید یا فروش یک دارایی خاص با قیمت از پیش تعیین شده در زمان مشخصی در آینده. این در اصل یک شرط بندی بر روی قیمت آینده یک دارایی است. معامله‌گران می‌توانند با پیش‌بینی افزایش قیمت، یا با پیش‌بینی کاهش قیمت، کوتاهی کنند. این قراردادها از نظر کیفیت و کمیت استاندارد شده اند تا تجارت در بورس آتی را تسهیل کنند.
معاملات آتی نسبت اتر/بیت کوین بر اساس قیمت نهایی اتر و بیت کوین به صورت نقدی پرداخت می شود. این محصول نوآورانه با هدف باز کردن فرصت‌ها برای مشتریان گسترده‌تر به منظور محافظت از موقعیت‌ها و اجرای استراتژی‌های معاملاتی مختلف به روشی اقتصادی است. گروه CME به طور مداوم محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال خود را گسترش داده است.
در سال 2017، این شرکت از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی معاملات آتی بیت‌کوین در سه ماهه چهارم رونمایی کرد، که نقطه‌ای مهم در پذیرش ارزهای دیجیتال در دنیای مالی اصلی است. با این حال، این اعلامیه خالی از بحث نبود منتقدان استدلال کردند که معرفی معاملات آتی بیت کوین منجر به افزایش دستکاری و نوسانات بازار می شود. علی‌رغم این نگرانی‌ها، CME راه‌اندازی خود را ادامه داد و با گذشت زمان، این قراردادهای آتی به ابزاری ضروری برای سرمایه‌گذاران نهادی برای قرار گرفتن در معرض بیت‌کوین تبدیل شده‌اند.

Related Posts

Leave a comment