فدرال رزرو ایالات متحده به طور رسمی سرویس FedNow را راه اندازی کرد .

photo_2023-07-21_13-41-43

فدرال رزرو ایالات متحده سرویس FedNow را راه اندازی کرده است تا آمریکایی ها بتوانند به راحتی وجوه ارسال و دریافت کنند
فدرال رزرو ایالات متحده به طور رسمی سرویس پرداخت FedNow را راه اندازی کرده است که به دنبال ایجاد عصر جدیدی در انتقال ارزش پولی است.

انقلاب پرداخت از طریق FedNow
فدرال رزرو سرویس FedNow را به عنوان سرویسی معرفی کرده است که به آمریکایی ها امکان می دهد پرداخت ها را به صورت آنی و به مدت 24 ساعت شبانه روز و به صورت شبانه روزی ارسال و دریافت کنند. نوسازی سیستم پرداخت آمریکایی از طریق سرویس FedNow گواهی بر انعطاف پذیری بانک اوج برای پیوستن به انقلاب در پرداخت ها با ارائه خدماتی به همان اندازه قوی برای همه آمریکایی ها است.
سرویس FedNow اولین سرویس در نوع خود نیست زیرا سایر کشورهای مستقل از جمله بریتانیا، برزیل و هند خدمات مرتبط را در گذشته ارائه کرده اند.
سرویس FedNow اولین بازار خود را با 41 بانک و 15 ارائه دهنده خدمات که قبلاً توسط فدرال رزرو مجوز استفاده از این سرویس را دریافت کرده اند، انجام می دهد. در حالی که کاربران تایید شده در حال حاضر بسیار قوی هستند، فدرال رزرو قصد دارد در آینده نزدیک کاربران بیشتری را وارد کند.

راه اندازی سرویس پرداخت FedNow بسته به میزان استقبال آمریکایی ها از فناوری جدید، بر اکوسیستم کریپتو تأثیر می گذارد. بیت‌کوین (BTC) در حال حاضر به عنوان یکی از انقلابی‌ترین توکن‌های پرداخت مطرح می‌شود و در حالی که وضعیت ارز قانونی آن در حال حاضر توسط سیاست‌گذاران کنار گذاشته می‌شود، نمی‌توان نفوذ آن را تضعیف کرد.

Related Posts

Leave a comment