صرافیBinance.US می‌گوید تلاش SEC برای مسدود کردن دارایی‌ها آن را به طور مؤثری از تجارت خارج می‌کند.

IMG_20230614_101341_640

بازوی ایالات متحده بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات می گوید که شکایت اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) می تواند به طور بالقوه به کل تجارت آن پایان دهد.

 طبق اسناد جدید دادگاه، Binance می‌گوید که اگر SEC بتواند دارایی‌های خود را مسدود کند، شرکت را از فعالیت خارج می‌کند، زیرا دیگر نمی‌تواند هیچ یک از عملیات‌هایش را تامین مالی کند.

 «اگر دادگاه به ماهیت پیشنهاد SEC رسیدگی کند، باید آن پیشنهاد را رد کند. SEC به دنبال تسکین غیر ضروری و غیرموجه است. راه‌حل‌های پیشنهادی SEC به‌غیر از درخواست کمک‌هایی که «به‌دقت کالیبره‌شده» برای «حفظ وضعیت موجود» است، به‌طور مؤثری به تجارت BAM پایان می‌دهد.

SEC، در میان بسیاری از چیزهای دیگر، به دنبال تعلیق شدید و بی‌رویه سنگین تمام عملیات شرکت بدون هیچ استثنایی است. تخفیف درخواستی در درجه اول به مشتریان BAM آسیب می رساند، عملاً BAM را از حالت تجاری خارج می کند و از دفاع BAM در این دعوی جلوگیری می کند.

 طبق گفته Binance.US، دارایی‌های مشتری ایمن، جداسازی مناسب و در دسترس مشتریان در هر زمان است، به همین دلیل است که صرافی استدلال می‌کند که تلاش برای مسدود کردن دارایی‌هایش غیرضروری است.

Related Posts

Leave a comment