استیبل کوینTether 750 میلیون USDT را از Tron به Ethereum تبدیل می کند.

IMG_20230614_122641_570

تتر اعلام کرد که با یک صرافی شخص ثالث برای انجام یک سوآپ زنجیره ای هماهنگ می کند زیرا می خواهد 750 میلیون USDT از Tron به Ethereum ERC20 تبدیل کند. طبق گفته شرکت، کل عرضه USDT در طول این فرآیند تغییر نخواهد کرد.

 فرآیند سوآپ زنجیره ای مستلزم جابجایی ارزهای دیجیتال از یک بلاک چین به بلاک چین دیگر است، که معامله گران را قادر می سازد به بلاک چین های مختلفی که از ارز دیجیتالی که در اختیار دارند، دسترسی داشته باشند. به طور کلی، امکان استفاده از دارایی‌های دیجیتالی آن‌ها در سایر بلاک چین‌های پشتیبانی را فراهم می‌کند.این توسعه به دنبال آن است که تتر روز دوشنبه مجموعه جدیدی به ارزش یک میلیارد دلار از USDT خود را در بلاک چین اتریوم برش داد. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، در توییتر توضیح داد که آخرین ضرابخانه میلیارد دلاری بخشی از تکمیل موجودی این شرکت در شبکه اتریوم است. این تراکنش مجاز است اما “صدور نشده است”، به این معنی که این مبلغ به عنوان موجودی برای دوره بعدی درخواست های صدور و سوآپ های زنجیره ای استفاده می شود.

USDT خود را به عنوان یک بخش حیاتی از زیرساخت اکوسیستم کریپتو قرار داده است و به طور گسترده برای انجام معاملات در مبادلات ارزهای دیجیتال استفاده می شود. از سوی دیگر، ناشر آن، سال‌هاست که تحت نظارت بی‌پایان دارایی‌های ذخیره‌اش و عدم شفافیت قرار داشته است.

اما ورشکستگی بخش بانکی امسال، و همچنین سرکوب فزاینده طبقه دارایی، منجر به فرار سرمایه گذاران به سمت USDT شده و در نتیجه به طور قابل توجهی سلطه آن را تقویت کرده است.گردش USDT در این هفته به اوج خود بالای 83 میلیارد دلار رسید. یکی از عوامل مهمی که این افزایش را تسریع کرده است، آخرین انحراف قیمت استیبل کوین رقیب TrueUSD (TUSD) است.

 کاهش اعتماد سرمایه گذاران به استیبل کوین USDC صادر شده توسط Circle دلیل دیگری است که منجر به فرار فعالان بازار به سمت بزرگترین استیبل کوین جهان، USDT شده است.

Related Posts

Leave a comment