مقام سابق SEC پیشنهاد کرد که یک توافقنامه بین Binance وSEC به عنوان “دستور رضایت” در دادگاه ارائه شود.

IMG_20230615_091858_253

امی برمن جکسون، قاضی منطقه ای ایالات متحده، در یک جلسه استماع اخیر، درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای مسدود کردن دارایی های بازوی ایالات متحده Binance را به عنوان شکایت پیش رو رد کرد. با این حال، کارشناسان پیشنهاد می کنند که ممکن است توافقی بین دو طرف در حال شکل گیری باشد.

طبق روند دادگاه، قاضی فدرال درخواست کرد تا در یک جلسه میانجیگری شرکت کند که در نهایت به بزرگترین شعبه صرافی رمزارز ایالات متحده اجازه می دهد تا عملیات اساسی خود را مدیریت کند.

 جان رید استارک، رئیس سابق دفتر اجرای اینترنت SEC به استدلالی که قاضی در دعوی بایننس ارائه کرده بود، پرداخت. این نشان دهنده شک و تردید در رویکرد کمیسیون نسبت به صنعت کریپتو با ادعای اجرای اجباری است.

 از جلسه اخیر پرونده Binance SEC، او به این نتیجه رسید که طرفین احتمالاً در طول فرآیند میانجیگری با قاضی توافق خواهند کرد. با این حال، قاضی فدرال ممکن است برای تصمیم گیری در مورد اندازه “هزینه های تجاری معمولی” و سایر مسائل در این موضوع وارد شود.

استارک پیشنهاد کرد که یک توافق نامه SEC بایننس به عنوان “دستور رضایت” در دادگاه ارائه شود. ممکن است نیاز به دستور منع موقت در مورد درخواست مسدود کردن دارایی و برخی دستورات اولیه را کاهش دهد.او افزود که یک حکم رضایت قوی و خوب تهیه شده در دادگاه، بخش اعظم تسهیلاتی را که SEC ایالات متحده درخواست کرده است، فراهم می کند. با این حال، همچنین به دادگاه اجازه می دهد تا روند کشف، ارائه درخواست و محاکمه را با سرعت معقولی مدیریت کند.

 مدیر سابق SEC تاکید کرد که فقدان استدلال شفافیت نظارتی ممکن است تبدیل به مهمترین موضوع در صنعت کریپتو شده باشد.  

Related Posts

Leave a comment