موجودی بیت کوین در صرافی ها سقوط می کند.

IMG_20230614_121716_420

بر اساس داده های شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Glassnode، مقدار بیت کوین در صرافی های ارزهای دیجیتال به تازگی به پایین ترین حد سه ماه اخیر رسیده است. موجودی بیت کوین در صرافی ها به 2,281,978.198 BTC کاهش یافت که کمی کمتر از پایین ترین سطح قبلی 2,282,204.204 BTC مشاهده شده در 17 ژوئن بود.
این نشان دهنده کاهش قابل توجه ذخایر در بورس است و می تواند نشانه ای از عدم اطمینان فزاینده در بین سرمایه گذاران به دنبال اقدامات نظارتی اخیر علیه برخی از بازیگران اصلی در فضای کریپتو باشد. این سقوط در بحبوحه مشکلات نظارتی برای Binance و Coinbase، دو بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، رخ می‌دهد. هر دو پلتفرم با شکایت از ایالات متحده روبرو شده اند.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، که نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال را افزایش داده است. به نظر می‌رسد که این شکایت‌ها باعث ایجاد نگرانی در بین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال شده است و باعث تغییر ذخایر بیت‌کوین از صرافی‌ها شده و به طور بالقوه به کیف‌پول‌های خصوصی برای حفظ امنیت تبدیل شده است. Ripple در مقابل SEC: کهنه سرباز قانون فکر می کند تسویه حساب بعید است، در اینجا دلیل است در سایر معیارهای کلیدی، جریان روزانه مبادلات زنجیره ای شاهد خروج خالص بیت کوین به مبلغ 56.3 میلیون دلار بود.
این بیشتر این ایده را تقویت می کند که سرمایه گذاران با توجه به فشارهای نظارتی محتاط تر شوند. یک جریان خالص خروجی نشان می‌دهد که بیت‌کوین بیشتری از مبادلات خارج می‌شود تا به آن‌ها، احتمالاً نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در میان آشفتگی‌های جاری، ترجیح می‌دهند از دارایی‌های خود محافظت کنند.

Related Posts

Leave a comment