بایننس کوین در روند صعودی است زیرا این توکن احساسات اکوسیستم را تقویت می کند

photo_2023-07-11_10-27-23

بهبود اکوسیستم کریپتو با سرعت نسبتاً کندی پیش می‌رود. با این حال، بسیاری از آلتکوین های برتر، از جمله بایننس کوین (BNB)، تمام تلاش خود را برای پیوستن به این روند انجام می دهند.
بایننس کوین، توکن اصلی صرافی بایننس، به ازای هر داده CoinMarketCap، با قیمت 242.53 دلار، 3.17 درصد در 24 ساعت گذشته، دست به دست می‌شود. نمودار BNB 1D. منبع: CoinMarketCap Binance Coin یک پرفروش غیرمعمول در بازار است و هر زمان که حرکت می کند، آشکار می شود که احساسات مثبت پیرامون صرافی در این زمان بالا است.
به این ترتیب، محرک فروش فعلی دریافتی ممکن است از اعلام فهرست لانچ pad نشانه Arkham Intelligence ناشی شده باشد. برخلاف دیگر توکن‌هایی که صرافی بایننس در لان‌پد پشتیبانی می‌کند، Arkham Intelligence قبلاً به عنوان یک پلتفرم تحلیلی و کاراگاه در دنیای ارزهای دیجیتال نامی برای خود دست و پا کرده است و به کشف کلاهبرداری و سرقت در صنعت کمک می‌کند.
همانطور که Lookonchain فاش کرد، حدود سه نهنگ در تلاش‌های خود برای شرکت در فعالیت‌های لانچ‌پد با قرض گرفتن مجموع بیش از ۴ میلیون دلار برای جمع‌آوری توکن‌های ARKM بسیار عمدی بوده‌اند. صعودی برای BNB در مدل بایننس برای کمپین لانچ پد، موجودی کلی کاربران بایننس در یک دوره شش روزه ثبت می شود و پس از آن واجد شرایط بودن کاربران مشخص می شود. همیشه، بسیاری از مشتریان بایننس برای اینکه بتوانند در فروش ARKM شرکت کنند، روی BNB جمع می‌شوند.

Related Posts

Leave a comment