سرمایه‌گذار اولیه Pepe 260 دلار را به 8 میلیون دلار تبدیل می‌کند.

IMG_20230506_100200_776

به گفته شرکت اطلاعاتی بلاک چین Arkham، در یک چرخش خیره کننده از رویدادها، یک سرمایه گذار اولیه که با نام مستعار dimethyltryptamine.eth نامیده می شود، سرمایه گذاری متوسط ​​260 دلاری خود در بالون ارز دیجیتال Pepe مبتنی بر میم ($PEPE) را به نزدیک به 8 میلیون دلار رسانده است.

 سکه میم پپه افزایش قیمت زیادی داشته است. طبق داده‌های اخیر CoinGecko، تا کنون ۱۲۵.۳ درصد دیگر اضافه شده است.

 افزایش ارزش بازار PEPE که اکنون در رتبه چهل در ارزش بازار با ارزش قابل توجه 1.57 میلیارد دلار قرار دارد، شک و تردیدهای اولیه در مورد پتانسیل آن را به عنوان یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم به چالش کشیده است.

 با حجم معاملات 24 ساعته بیش از 1.16 میلیارد دلار، واضح است که رمزارز PEPE در بین سرمایه گذاران جذابیت جدی پیدا کرده است.

 لیست‌های PEPE در 5 مه در صرافی‌های پرمخاطب مانند Binance و Crypto.com نقاط عطف مهمی هستند که مشروعیت بیشتری به سکه می‌دهند و آن را به روی مجموعه گسترده‌تری از سرمایه‌گذاران بالقوه باز می‌کنند.Arkham همچنین گزارش می دهد که dimethyltryptamine.eth، که هویت واقعی آن به طور عمومی شناخته نشده است، دارنده مجموعه ای از 12 Milady NFT، یک مجموعه هنر دیجیتال محبوب است که مجموعه دیجیتالی او را بیشتر تقویت می کند.

 نگه داشتن سرسخت او بر روی توکن‌های PEPE خود، علی‌رغم افزایش قابل توجه قیمت، روند رایج استراتژی‌های نگهداری بلندمدت را در میان سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال برجسته می‌کند. با این حال، با توجه به نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال، مشخص نیست که آیا PEPE می تواند مسیر صعودی خود را حفظ کند یا خیر.

Related Posts

Leave a comment