غول های وال استریت از EDX Markets، یک صرافی جدید ارزهای دیجیتال حمایت می کنند

photo_2023-06-21_15-34-31

EDX Markets توسط موسسات مالی بزرگی مانند Citadel Securities، Fidelity Investments و Charles Schwab حمایت می شود.
EDX Markets، یک تازه وارد در چشم انداز مبادلات ارزهای دیجیتال، با حمایت موسسات مالی برجسته مانند Citadel Securities، Fidelity Investments و Charles Schwab، ورود قابل توجهی را انجام داده است. این شرکت اخیراً از راه اندازی بازار دارایی دیجیتال خود در 20 ژوئن پرده برداری کرد و ورود رسمی خود را به این صنعت نشان داد.

بر اساس این اطلاعیه، صرافی امیدوار است با ترکیب بهترین شیوه‌های مالی سنتی و ارائه مزایای منحصر به فرد، از جمله نقدینگی، قیمت‌های رقابتی و یک مدل غیرحساب‌بازی که برای به حداقل رساندن تضاد منافع طراحی شده است، «رهبران صنعت» را جذب کند. در حال حاضر، EDX از تجارت تنها چهار ارز دیجیتال، یعنی بیت کوین، پشتیبانی می کند
در ماه‌های آینده، EDX قصد دارد EDX Clearing را معرفی کند، یک اتاق تسویه با هدف تسویه معاملات انجام شده در پلت فرم EDX Markets. این سیستم امکان انجام معاملات با طرف مقابل مرکزی را فراهم می کند و به شرکت کنندگان مزایای قابل توجهی مانند بهبود رقابت قیمت، به حداقل رساندن خطرات تسویه حساب و بهبود کارایی عملیاتی ارائه می دهد.
به عنوان بخشی از استراتژی رشد خود، EDX اخیراً یک دور سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذاران استراتژیک مانند Miami International Holdings، DV Crypto، Global Trading Strategies، GSR Markets و Hudson River Trading به پایان رسانده است. این سرمایه گذاران به ائتلاف موجود سرمایه گذاران بنیانگذار، از جمله Charles Schwab، Citadel Securities، Fidelity Digital AssetsSM، Paradigm، Sequoia Capital و Virtu Financial می پیوندند. به گفته این شرکت، بودجه اضافی برای توسعه بیشتر پلت فرم معاملاتی EDX و تحکیم موقعیت آن در بازار استفاده خواهد شد.

راه‌اندازی بازارهای EDX، که در بحبوحه سرکوب نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار انجام می‌شود، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در علاقه خود به ارزهای دیجیتال مصمم هستند.

Related Posts

Leave a comment