کاردانو و سولانا به عنوان اوراق بهادار در شکایت جدید SEC علیه Kraken شناخته شدند

photo_2023-11-21_10-18-39

صرافی کریپتوکارنسی کراکن با شکایت دیگری از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مواجه است. شایان ذکر است، جدیدترین شکایت SEC، Cardano (ADA) و Solana (SOL) را در میان سایر ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی کرده است.

تبلیغات موضع قاطع Kraken در برابر ادعاهای SEC در پاسخ به شکایت SEC مبنی بر ادعای عملیات مبادله اوراق بهادار ثبت نشده، مدیر عامل Kraken، دیو ریپلی، به X مراجعه کرد تا موقعیت شرکت را تایید کند. ریپلی به شدت با ادعاهای SEC مخالف است و تأکید می کند که کراکن اوراق بهادار را فهرست نمی کند.

مدیرعامل بیان کرد که فقدان یک مسیر ثبت نام واضح در SEC و عدم دقت واقعی در ادعاها موضوع گسترده تری از سیاست گذاری در ایالات متحده را برجسته می کند. او خواستار اقدام کنگره برای رفع ابهامات نظارتی شد و متعهد شد که کراکن از تلاش‌ها برای شفاف‌سازی محیط ارزهای دیجیتال ایالات متحده حمایت کند. XRP Ledger مرتبط اکنون از پلتفرم وام دهی محبوب پشتیبانی می کند علیرغم شکایت، Kraken تعهد خود را به ماموریت خود و مشتریان آمریکایی و جهانی خود بدون هیچ تاثیری بر خدمات فعلی ارائه شده تضمین می کند. ADA، SOL و سایر سکه‌ها تحت بررسی SEC به دنبال اقدامات مشابه علیه سایر صرافی‌های بزرگ، شکایت SEC علیه Kraken بخشی از روند گسترده‌تر به رسمیت شناختن ارزهای دیجیتال مختلف به عنوان اوراق بهادار است.

در اوایل سال جاری، SEC شکایت هایی را علیه Binance و Coinbase تنظیم کرد و ادعا کرد که توکن هایی مانند ADA، SOL و Polygon (MATIC) اوراق بهادار ثبت نشده هستند. بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، از آن زمان تاکنون تصریح کرده است که هیچ اقدام اجرایی به طور خاص برای هدف قرار دادن ADA، در میان شایعاتی مبنی بر افزایش نظارت SEC وجود نداشته است. هر دو Input Output Global (IOG)، شرکت توسعه دهنده پشت بلاک چین کاردانو، و بنیاد سولانا، ادعاهای تنظیم کننده مبنی بر اوراق بهادار بودن ADA و SOL را رد کرده اند.

منبع : u.today

Related Posts

Leave a comment