صرافیCoinbase صرافی برتر رمزارز ایالات متحده پشتیبانی معاملاتی را برای DeFi Altcoin مبتنی بر ATOM راه اندازی کرد.

IMG_20230527_113744_344

مشتریان کوین بیس اکنون می توانند آلت کوین اسموزیس (OSMO) مبتنی بر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) مبتنی بر Cosmos (ATOM) را معامله کنند.

 صرافی برتر ارز دیجیتال ایالات متحده تحت عنوان “برچسب تجربی” خود از آلتکوین پشتیبانی می کند، نامی که برای توکن های ریسک پذیرتر و نقدینگی پایین تر ایجاد کرده است.

 اسموز یک پروتکل سازنده بازار خودکار (AMM) است که بر روی کیت توسعه نرم افزار Cosmos (SDK) ساخته شده است. هدف آن فعال کردن تراکنش های زنجیره ای با استفاده از ارتباطات بین بلاک چین (IBC) است.

 توکن حاکمیت بومی اسموزیس، OSMO، در زمان نگارش این مقاله با قیمت حدود 0.5986 دلار معامله می شود. دارایی رمزنگاری شده در رتبه 110 بر اساس ارزش بازار، 0.6 درصد در 24 ساعت گذشته و بیش از 2.6 درصد در هفته گذشته کاهش یافته است.

 طبق گفته ردیاب رمزارز DeFi Llama، این پروتکل در بین تمام صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) با 147.9 میلیون دلار ارزش کل قفل شده (TVL) در رتبه دوازدهم قرار دارد.

 TVL یک بلاک چین نشان دهنده کل سرمایه نگهداری شده در قراردادهای هوشمند آن است. TVL با ضرب مقدار وثیقه قفل شده در شبکه در ارزش فعلی دارایی ها محاسبه می شود.

 صرافیCoinbase اولین بار OSMO را در ماه گذشته به نقشه راه فهرست خود اضافه کرد. این اولین صرافی بزرگی نیست که از این توکن پشتیبانی می‌کند: اکتبر گذشته، بایننس آلت‌کوین را در «منطقه نوآوری» خود فهرست کرد، یک فضای معاملاتی اختصاصی برای دارایی‌های کریپتو که می‌تواند بیشتر مستعد نوسانات سریع قیمت باشد.

Related Posts

Leave a comment