فروش گسترده SHIB، XRP، ADA در حال انجام است.

photo_2023-10-10_11-13-26

اکوسیستم ارز دیجیتال به سرعت در حال عقب نشینی است که به نظر می رسد یک سقوط ناگهانی غیرمنتظره بازار را فرا گرفته است. ارز دیجیتال ترکیبی با کاهش 1.52 درصدی به 1.07 دلار رسیده است که به کاهش سود حتی از سکه هایی دامن می زند که هفته جدید را با نرخ صعودی ملایم آغاز کردند.
با تغییر حرکت فعلی، Shiba Inu (SHIB)، XRP و Cardano (ADA) به نظر می‌رسد بزرگترین آلت‌کوین‌های موفق امروزی باشند. رشد XRP مرتبط ممکن است اغراق‌آمیز باشد، در اینجا درس‌های تلخی از داده‌های انحلال وجود دارد.
XRP نیز با کاهش قیمت ها تا 4.04 درصد ضربه عمیقی خورده است. با چشم انداز رشد فعلی، سکه اکنون حمایت خود را در 0.5 دلار از دست داده است و قیمت آن در حال حاضر 0.4992 دلار است. کاردانو به هیچ وجه بهتر از این نیست زیرا خرس ها بر گاوها غلبه کرده اند و قیمت را به پایین ترین سطح هفتگی 0.2516 دلار در بالای 5.48 درصد کاهش داده اند.
سولانا (SOL) مرتبط در صدر کاردانو (ADA) در صندوق قرارداد هوشمند Grayscale با عوامل اقتصاد کلان جهانی تحت فشار شدید در حال حاضر، شاخص دلار ایالات متحده (DXY) به بالای 106.50 افزایش یافته است و فشار جدیدی بر چشم انداز بیت کوین وارد می کند.
در حالی که وضعیت فعلی بازار به عنوان یک نقطه ورود منحصر به فرد برای برخی از نهنگ ها برچسب گذاری شده است، جدول زمانی برای رسیدن بازار به پایین ترین حد برای تعیین سرعت بهبود کلی خواهد بود. در همین حال، سه SHIB، ADA و XRP برای تقویت قدرت بازیابی خود در کوتاه مدت، به اصول فردی خود تکیه خواهند کرد.

Related Posts

Leave a comment