توسعه‌دهنده اصلی ShibaInu به‌روزرسانی نهایی 3 Shibarium Scaling را منتشر کرد.

photo_2023-08-28_11-15-05

توسعه دهنده اصلی Shiba Inu، Shytoshi Kusama به روز رسانی نهایی را در مورد مقیاس بندی Shibarium منتشر می کند، آیا قیمت SHIB و BONE افزایش می یابد؟
این ماه آگوست، آلتکوین ها به همراه بیت کوین همچنان با اصلاحات قوی مواجه شدند. با این حال، برخی از آنها نشانه‌هایی از بهبودی را نشان می‌دهند، به ویژه در میان آنها شیبا اینو (SHIB) و لایت کوین (LTC).

راه اندازی شیباریوم با مشکلات بزرگی روبرو شد زیرا قیمت شیبا اینو (SHIB) 30 درصد از اوج خود اصلاح شد. تا زمان انتشار، Shiba Inu (SHIB) با قیمت 0.0000079 دلار با ارزش بازار 4.7 میلیارد دلار معامله می شود.

از سوی دیگر، پیشرفت مثبت این است که بسیاری از سکه های SHIB اخیراً از مبادلات خارج شده اند. طی هفته گذشته، بیش از 2 تریلیون توکن SHIB از کیف پول های صرافی خارج شده است.
از 17 آگوست تا 26 آگوست، دارندگان Shiba Inu 1.8 تریلیون توکن SHIB، معادل 14.5 میلیون دلار به ارزش بازار فعلی 0.000008 دلار را برداشته اند. قابل ذکر است که این رقم از 10 درصد از میانگین حجم معاملات شیبا اینو در هفته گذشته فراتر رفته است.

آدرس های فعال شیبا اینو
با این حال، یکی از مواردی که باید مراقب آن بود این است که تقاضای بازار برای شیبا اینو (SHIB) همچنان خنثی است. نمودار ارائه‌شده نشان‌دهنده کاهش آدرس‌های فعال روزانه در شبکه شیبا اینو از 16 آگوست است. تا 26 آگوست، این تعداد به 3,647 رسید که در مقایسه با 8,214 آدرس فعال مشاهده شده در 16 آگوست، 56 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
آدرس‌های فعال معیاری است از افرادی که روزانه درگیر تراکنش‌های اقتصادی در شبکه بلاک چین هستند. در نتیجه، تعداد سرمایه‌گذارانی که از SHIB برای معاملات استفاده می‌کنند، به‌طور چشمگیری کاهش یافته است.

Related Posts

Leave a comment