بایننس یک میلیارد دلار ضربه به خرس های کریپتو وارد کرد

31774

بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهان، با اعلام تبدیل وجوه باقی‌مانده از ابتکار بازیابی صنعت خود از استیبل‌کوین BUSD به ارزهای دیجیتال بومی مانند BTC، BNB و ETC، ضربه یک میلیارد دلاری به خرس‌های رمزنگاری وارد کرد.
این اعلامیه توسط Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس در توییتر اعلام شد، او همچنین اظهار داشت که برخی از جابجایی های سرمایه در زنجیره رخ می دهد و شفافیت را تضمین می کند. این حرکت بایننس نشانه روشنی از اعتقاد صرافی به رشد آینده بازار ارزهای دیجیتال است. این اطلاعیه جامعه ارزهای دیجیتال را انرژی داد و بسیاری پیش بینی کردند که این حرکت می تواند کاتالیزوری برای افزایش ناگهانی قیمت های BTC، ETH و BNB باشد.
کی یانگ جو، مدیر عامل ارائه دهنده داده های زنجیره ای CryptoQuant، در توییتر اظهار داشت که این اعلامیه منجر به فشار خرید یک میلیارد دلاری برای این ارزهای دیجیتال خواهد شد.
تصمیم بایننس در بحبوحه تلاش‌های فزاینده برای کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده اتخاذ می‌شود، زیرا چالش‌های بانکی همچنان به عنوان یک مانع مهم ادامه دارد. Signature Bank، یک موسسه مالی مستقر در نیویورک که اخیراً برای جذب سپرده‌های ارزهای دیجیتال تلاش کرده بود، پس از هشدار قانون‌گذاران مبنی بر اینکه باز نگه داشتن بانک می‌تواند کل سیستم مالی را بی‌ثبات کند و بر سردرگمی و عدم اطمینان در بازار بیفزاید، مجبور به تعطیلی ناگهانی شد. . بانک سیلیکون ولی دوستدار فناوری و سیلورگیت نیز هفته گذشته زیر آب رفتند. اسکات ملکر تاجر در توییتر نوشت: “Silvergate، Silicon Valley و Signature همگی بسته می شوند. سپرده گذاران کامل خواهند شد، اما اساساً کسی برای بانک های بانک های رمزنگاری در ایالات متحده باقی نمانده است.” در پی این رویدادها، تنظیم کننده های ایالات متحده اقداماتی را برای تقویت اعتماد به سیستم بانکی این کشور انجام داده اند، اما با توجه به افزایش نرخ بهره و همچنان آسیب پذیر بودن سیستم مالی، سرمایه گذاران با عدم اطمینان و غیرقابل پیش بینی گیج کننده دست و پنجه نرم می کنند.

Related Posts

Leave a comment