بایننس در نبرد SEC به Ripple می‌پیوندد، زیرا Major Exchange در حالت تهاجمی قرار می‌گیرد

image_2023-06-23_153220387

در تحولات اخیر پیرامون دعوای حقوقی بین SEC و صرافی اصلی بایننس، تیم حقوقی به نمایندگی از متهمان با متهم کردن رگولاتور به انجام رفتار غیراخلاقی موضعی تهاجمی اتخاذ کرده است. این حرکت بایننس را با ریپل، یکی دیگر از شرکت‌های برجسته ارزهای دیجیتال که در حال حاضر درگیر یک نبرد قانونی با SEC است، هماهنگ می‌کند.
CTO مرتبط Ripple پیروزی Coinbase بر SEC را اعلام کرد به گفته وکیل و کارشناس حقوقی جیمز مورفی، معروف به MetaLawMan، درخواست اخیر که توسط وکلای Binance ارائه شده است نشان دهنده یک نقطه عطف مهم در پرونده است. صرافی ادعا می کند که تنظیم کننده قوانین دادگاه را با اظهارات نادرست در خارج از دادگاه نقض کرده است، که به طور خاص به منظور آسیب رساندن به مشتریان Binance US و به طور بالقوه تحت تاثیر قرار دادن هیئت منصفه بوده است. یکی از بحث‌های کلیدی مطرح شده، صدور یک بیانیه مطبوعاتی گمراه‌کننده پس از دستور مورد توافق طرفین است. بیانیه مطبوعاتی ادعا کرد که تنظیم کننده “کمک اضطراری” دریافت کرده و اتهاماتی را علیه Changpeng Zhao، رئیس صرافی، در رابطه با سوء استفاده از دارایی های مشتری مطرح کرده است.
بایننس به شدت این اتهامات را رد می کند و استدلال می کند که SEC هیچ مدرک مشخصی برای حمایت از ادعاهای خود در جریان دادرسی ارائه نکرده است.

Related Posts

Leave a comment