علیرغم فشار SEC، نمایندگان Grayscale از پذیرفتن این موضوع که FIL، دارایی اصلی بلاک چین Filecoin L1، باید به عنوان امنیت تنظیم شود، خودداری کردند. 

IMG_20230611_121022_050

تیم Grayscale، اپراتور گروهی از تراست‌های متصل به ارزهای دیجیتال، اظهارنامه‌های ثبت نام داوطلبانه را در فرم 10 با SEC درباره محصول جدید خود Grayscale Filecoin Trust (OTCQB: FILG) ارسال نمی‌کند. در عوض، تیم آن به نمایش وضعیت خود بر اساس استانداردهای گزارش دهی جایگزین OTCQB، یک پلت فرم معاملاتی خارج از بورس ادامه خواهد داد.

در اصل، این درخواست توسط تیم Grayscale در آوریل 2023 برای افزایش سطح شفافیت محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر آلتکوین برای افراد ارسال شد. با این حال، در 16 می 2023، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (U.S. SEC)، یک ناظر مالی آمریکایی، از Grayscale خواست تا درخواست خود را پس بگیرد. طبق اسناد SEC، Filecoin (FIL) با تعریف امنیت مطابقت دارد و باید مطابق با آن تنظیم شود. به این ترتیب، Grayscale مجبور شد درخواست خود را پس بگیرد. در همین حال، تیم آن با SEC درباره وضعیت واقعی اعتماد مبتنی بر Filecoin به توافق نرسید.

بنابراین، Filecoin (FIL) اولین دارایی بود که SEC در سال 2023 درخواست برچسب امنیتی برای آن کرد. در ماه ژوئن، برچسب مشابهی را برای تقریباً همه آلتکوین های اصلی، از جمله Cardano (ADA)، Polygon (MATIC) و Solana (SOL) صادر کرد. Filecoin (FIL) یکی از بدترین قربانیان کشتار مداوم در بازارهای آلتکوین است.

Related Posts

Leave a comment